نسخه چاپی

توجیه دمپسی برای قتل غیرنظامیان غزه

رئیس ستاد مشترك ارتش آمریكا جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در به قتل رساندن غیرنظامیان در جنگ اخیر علیه نوار غزه را توجیه كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در به قتل رساندن غیرنظامیان در جنگ اخیر علیه نوار غزه را توجیه کرد.

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم اعلام کرد: مارتین دمپسی در سخنان خود در روز ششم نوامبر در موسسه صلح کارنگی در شهر نیویورک از رژیم اسرائیل در جنگ اخیر علیه نوار غزه دفاع کرد و گفت: اسرائیل کوشش های استثنایی به منظور کاستن از شمار کشته های غیرنظامی انجام داده است.

دمپسی درعین حال به صحت گزارش های اخیر که از به قتل رسیدن غیرنظامیان در جنگ 50 روزه علیه نوار غزه انتقاد می کند، اذعان کرد.

اما دمپسی درعین حال افزود: معتقد است اسرائیل کوشش های استثنایی برای کاستن از خسارتها و قربانی شدن غیرنظامیان انجام داده است.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در عین حال گفت که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تیمی را برای کسب تجربیات بدست آمده از حمله رژیم اسرائیل به غزه، به فلسطین اشغالی ارسال کرده است.

دمبسی همچنین در سخنان خود جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" را متهم کرد که غزه را به یک مجتمع تقریبا زیرزمینی با حفر تونلها در زیر همه مناطق تبدیل کرده است.

وی کشته شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان در نوار غزه را ناشی از "برخی چالش های بزرگی دانست که نیروهای اسرائیلی با آن مواجه شدند".

۱۳۹۳/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...