نسخه چاپی

سرقت L90 با كلت كمری!

رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از دستگیری سه سارق خودروهای L90 در شهر مشهد خبر داد.

به گزارش نما ، سرهنگ حسین بیدمشکی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروهای ال‌90 در مشهد، ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه خودروهای L90 دارای سیستم هوشمند و ضد سرقت هستند، کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت، اقدامات فنی و پلیسی خود را به منظور شناسایی و دستگیری این سارقان حرفه ای که احتمال می رفت با زورگیری این خودروها را سرقت کرده‌باشند آغاز کردند و پس از مدتی کار اطلاعاتی، در اقدامی یکی از عاملان این سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند که با انتقال متهم به پلیس آگاهی و تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی به سرقت یک دستگاه خودروی ال‌90 با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی ادامه داد:‌با دعوت از مالک خودروی مسروقه به پلیس آگاهی و اجرای طرح شناسایی چهره به چهره، ‌مالک خودرو با مشاهده سارق در بین چندین سارق دیگر، ‌متهم را شناسایی کرد و گفت سارق با همدستی دو نفر دیگر با استفاده از یک اسلحه کلت کمری اقدام به سرقت خودروی وی کرده است.

بیدمشکی با بیان اینکه بلافاصله با اعترافات متهم دستگیر شده، ‌شناسایی دو همدست دیگر وی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، گفت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفاء دو متهم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی و پلیسی به عمل آمده پرده از سرقت خودروی های پژو و ال‌90 برداشتد گفت: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان و دیگر همدستان احتمالی آنان ادامه دارد و متهمان با صدور حکمی برای تکمیل تحقیقات در بازداشت پلیس آگاهی هستند.

۱۳۹۳/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...