نسخه چاپی

مسیلوویچ : شكست بدی خوردیم

عکس خبري -مسيلوويچ : شکست بدي خورديم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: شكست بدی در مقابل ذوب‌آهن خوردیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، استیون مسیلوویچ عصر امروز پس از شکست سنگین سه بر یک تیمش در مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری از نحوه بازی بازیکنان ابراز نارضایتی کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تاکتیک‌ها را به خوبی در زمین پیاده نکردند، افزود: بازیکنان در پیاده کردن سیستم تاکتیک دچار ضعف بودند.

سرمربی ملوان انزلی تیم ملوان با انضباط ندانست و تصریح کرد: ملوان به لحاظ فیزیکی بسیار ضعیف است و نیاز به تغییر ساختار بزرگی دارد.

وی با اشاره به اینکه شکست بدی در مقابل ذوب‌آهن خوردیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان لیگ برتری باید در حد و اندازه لیگ برتری باشند ضمن اینکه زمین بازی هم نامساعد بود.

مسیلوویچ از نحوه داوری بازی نیز انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با تصریح بر اینکه امروز باید خجالت می‌کشیدم که سرمربی تیم ملوان باشم، گفت: از آنجا که من این بازیکنان را نیاوردم بنابراین نمی‌توانم بگویم خجالت می‌کشم.

وی با اشاره به اینکه من برای ابراز احساسات به سکوها نیامده‌ام، تصریح کرد: امروز بهترین بازیکن ملوان عزیز معبودی بود که ۹۰ دقیقه تلاش کرد و جنگید.

مسیلوویچ به بازی‌های آینده لیگ اشاره کرد و یادآور شد: ما بازی‌های لیگ را پیش رو داریم و باید ایده‌ای جلو برویم که بتوانیم در لیگ نتیجه بگیریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ملوان نتوانستند از موقعیت‌هایی که به دست آورده بودند استفاده کنند، خاطرنشان کرد: به هر حال اشتباه داور می‌تواند سرنوشت یک تیم، بازیکن و مربی را رقم بزند.

این سرمربی با تاکید بر اینکه باید بهتر بازی کنیم و موقعیت‌های گلزنی بیشتری به دست بیاوریم، متذکر شد: نیم فصل دوم باید دست به تغییر ساختاری در تیم ملوان بزنیم.

۱۳۹۳/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...