نسخه چاپی

اعمال سیاست‌های جدید مدیریت آب

معاون وزیر نیرو با تاكید بر لزوم بازگشت به روش های اصولی در استفاده از منابع آبی كشور گفت: مشكل آب در ایران با چند سال تَرسالی حل نمی شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، رحیم میدانی با اشاره به اینکه مدیریت صحیح بر منابع آبی کشور از برنامه های مهم دولت یازدهم است گفت: دولت در نظر دارد با مدیریت مناسب بر منابع آبی کشور، ضمن حفظ محیط زیست، آب مورد نیاز برای نسل های آینده را تامین کند.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا اظهارداشت: بارندگی های چند روز اخیر، در شروع سال آبی 94 - 93 برکت خوبی برای کشور است، اما باید وضعیت منابع آبی را در مجموع سال آبی مورد توجه قرار داد.

میدانی ادامه داد: ایران کشوری کم آب با وسعت بالا است و راهی جز استفاده اصولی و صحیح از منابع آبی موجود در بخش های شرب و کشاورزی نداریم.

وی تصریح کرد: مشکل آب در ایران با یک تا چند سال تَرسالی و بارندگی حل نمی شود؛ بلکه باید همواره مدیریت بر مصرف و منابع آبی مورد توجه باشد.

معاون وزیر نیرو درباره برنامه آبگیری سد نمرود و انتقال آب آن به گرمسار بیان داشت: آبگیری اولیه این سد قرار بوده از اواخر آبان آغاز شود. برای آبگیری کلی سد باید یک روستا جا به جا شود و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۳/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...