نسخه چاپی

سفر استقلال به آمریكا قطعاً منتفی است

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال كه مسئول سفر این تیم به آمریكا بود، از لغو قطعی این سفر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، چندی قبل مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند که در تدارک این هستند تا کاروان آبی پوشان در تعطیلات عید نوروز راهی آمریکا شود تا در ینگه دنیا دو بازی تدارکاتی برگزار کند.

البته مسئولان استقلال اعلام کرده بودند که این سفر منوط به این خواهد بود که شرکت دعوت کننده از باشگاه استقلال حق و حقوق این باشگاه را حفظ کند و این سفر برای آبی پوشان سود مالی داشته باشد اما ظاهرا شرکت مذکور به توافقات اولیه خود پایدار نبوده است. ای در شرایطی است که برخی از مسئولان باشگاه همچنان مدعی هستند که پرونده سفر استقلال به آمریکا باز است.

در همین خصوص پندار توفیقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: سفر تیم به آمریکا قطعا کنسل شده است. شرکت ایرانی ساکن در امریکا به نام PSM توافق اولیه ما را که باید به یک قرارداد کامل تبدیل می کرد رعایت نکرد.

وی افزود: آنها ابتدا گفتند که این سفر در نوروز امکان ندارد که این خلاف توافق ما بوده است. نمی توانیم غیر از این تاریخ به این سفر برویم. آنها تاریخی را مدنظر دارند که ملی پوشان ما کنارمان نیستند. نمی توان تیم را بدون ملی پوشان به این سفر برد. در این صورت حس بی اعتمادی به ایرانیان ساکن آمریکا هم ایجاد می شد. مسئله بعدی هم این بود که ما اصرار به درآمدزایی برای باشگاه داشتیم اما هیچ کدام از خواسته های باشگاه لحاظ نشده بود. این شرکت اصلا بابت این قضیه با ما همکاری نمی کرد. مگر می شود سفری را یک تیم برود اما درامدی نداشته باشد؟

توفیقی تاکید کرد: این شرکت همچنین حاضر به بیمه کردن بازیکنان نبود و این نشان میدهد در سال های گذشته هم این باشگاه سفری می رفته بیمه بازیکنان لحاظ نمی شده و اگر در این سال ها اتفاقی برای بازیکنان رخ نداده شانس اورده اند. برای رفتن به این سفر من رسما این موضوع را پیگیری می کردم و البته بودند دوستانی که به صورت موازی این کار را انجام می دادند که رسمیت نداشته است. ما رسما به وزارت ورزش و مراجع ذی‌صلاح دیگر اعلام کردیم که سفر استقلال به آمریکا منتفی است. ضمن اینکه ما نسبت به عدم پایبندی این شرکت با مدیریت آقای نامجو هاشمی مدعی حقوقی هستیم و از طریق حقوقی این مسئله را پیگیری می کنیم. آنها در طول مذاکرات بارها نامه نگاری کردند که گاهی این نامه ها لحن توهین آمیز داشت و سه بار هم از طرف خودشان موضوع را منتفی کردند.

۱۳۹۳/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...