نسخه چاپی

شجونی : روحانی ابراز تمایل نكرده است

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تنها آیت‌الله موحدی‌كرمانی به طور جدی برای ریاست جامعه روحانیت مبارز مطرح است و دیگران تمایلی برای كاندیداتوری نداشته‌اند، چون اكثر اعضا حامی ریاست آقای موحدی‌كرمانی هستند.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در این گفت‌وگو، با اشاره به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام مصباحی‌ مقدم که به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از احتمال کاندیداتوری حسن روحانی برای جامعه روحانیت مبارز خبر داده بود، گفت: متاسفانه آقای مصباحی‌مقدم نظرات و امیال شخصی خود را به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز مطرح می‌کند که در این‌ باره بنده شدیداً معترضم و اعتراض خود را اعلام خواهم کرد.

وی افزود:در بحث ریاست جامعه روحانیت مبارز، تنها آیت‌الله موحدی‌کرمانی به طور جدی مطرح هستند، چرا که از دیگران و افرادی که نام برده می‌شود تمایلی برای کاندیداتوری دیده نشده است؛ اکثر قریب به اتفاق جامعه روحانیت مبارز خواهان ریاست آیت‌الله موحدی‌کرمانی در جامعه روحانیت مبارز هستند.

حجت‌الاسلام شجونی تصریح کرد: آیت‌الله موحدی‌کرمانی به هیچ عنوان دنبال ریاست جامعه روحانیت مبارز نیستند، اما ما از ایشان خواهش کرده‌ایم که این امر خطیر را بپذیرند، چرا که ایشان به لحاظ علمی، اخلاص، تقوا و بصیرت همانند حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی هستند.

۱۳۹۳/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...