نسخه چاپی

ظرفیت‎های رسانه‎ای اسرائیل دراختیارداعش

سردار رمضان شریف ظهر شنبه در همایش بسیج و رسانه با اشاره به اینكه دشمنان به دنبال ناكارآمد جلوه دادن نظام هستند، گفت: آنها می خواهند از طرق مختلف بگویند كه ما در اداره كشور ناتوان هستیم كه البته در رسیدن به این هدف شوم خود ناكام مانده اند.

به گزارش نما به نقل از مهر، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت های رژیم صهیونیستی از داعش گفت: این گروه تروریستی از امکانات نظامی و رسانه ای اسرائیل بهره مند است.

سردار رمضان شریف ظهر شنبه در همایش بسیج و رسانه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، گفت: آنها می خواهند از طرق مختلف بگویند که ما در اداره کشور ناتوان هستیم که البته در رسیدن به این هدف شوم خود ناکام مانده اند.

وی گفت: دشمنان حول محورهایی مانند ناکارآمد نشان دادن نظام و جایگاه ولی فقیه و روحانیت سعی در خبرسازی دارند به گونه ای که شاهد بودیم در فتنه 88 بیشترین حملات به شخص و جایگاه ولی فقیه صورت گرفت.خودکفایی ایران در حوزه های دفاعی

این مسئول با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه های دفاعی به خودکفایی رسیده است، افزود: وقتی که ما در علوم های پیچیده توانسته ایم به خودکفایی دست پیدا کنیم به طور قطع می توانیم مسائلی مانند اشتغال جوانان را نیز رفع نماییم.

سردار شریف مدیران کارآمد و شجاع را نیاز کنونی کشور دانست و تصریح کرد: این امر برای رونق اقتصاد الزامی است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و قوت دشمنان در حوزه رسانه تاکید و تصریح کرد: باید از نقاط ضعف دشمنان استفاده و نقاط قوت آنها را تضعیف کنیم.

این مسئول گفت: امروز مرزهای ایران اسلامی با نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا از جغرافیای کشور فراتر رفته است.

استراتژی ایجاد رعب و وحشت استکبار

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد رعب و وحشت هستند، افزود: به تصرف درآمدن برخی از شهرهای عراق نیز در اثر این استراتژای رخ داد.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند که از هر راهی به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سردار شریف با اشاره به اینکه افراد و جوانان بسیاری برای به ثمر رسیدن انقلاب جان خود را نثار کرده اند، گفت: مزار شهیدان گمنام ما به دلیل حقانیت و صداقتی که داشتند امروز به معیادگاه مردم متدین ایران اسلامی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: دشمن نمی اتوند موفقیت پیشرفت ایران اسلامی را مشاهده کند و بنابراین سعی می کند از هر راهی که شده از پیشرفت ما جلوگیری کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر اعتقاد داریم که راه راستین و حق را می پیماییم پس باید قاطعانه قدم به پیش گذاریم و یقین داشته باشیم که پیروزی از آن ماست.

سردار سلیمانی سرباز نمونه ولایت در گفتمان حیات جهان

سردار شریف به جایگاه سردار حاج قاسم سلیمانی در دنیا اشاره کرد و افزود: این سردار بزگوار الگو و سرباز نمونه ولایت در گفتمان حیات جهان امروز است.

وی فضایل سردار سلیمانی را برگرفته از فرهنگ عاشورا دانست و اذعان داشت: بسیاری از خبرنگاران شهر در جهان بر این واقعیت صحه گذاشته اند که سردار سلیمانی ژنرال های دنیا در عرصه های دور دست را نیز به عقب نشینی وارد کرده است.

سردار شریف گفتمان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب را از قرآن و اسلام جدا ندانست و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، بسیج و رسانه را می توان سه ضلع یک مثلث دانست.

وی به دوران هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: در آن زمان رهبر کبیر انقلاب (ره) هوشمندانه و شجاعانه کشور را از چنگال آمریکا نجات داد.

این مسئول تفکر امام راحل (ره) در خصوص جنگ را الهی دانست و گفت: نگاه امام در این زمینه بر مبنای گفتمانی و دینی بود و این در حالی است که فردی مانند بنی صدر تنها از جنبه مادی به جنگ نگاه می کرد و قصد داشت خود را فاتح جنگ جلوه دهد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: باید از ظرفیت رسانه ها برای غلبه گفتمان ها بهره برد.

وی به حمایت های رژیم صهیونیستی از داعش اشاره کرد و گفت: این امر سبب شده است که این گروه تروریستی علاوه بر امکانات نظامی از ظرفیت رسانه ای بالایی برخوردار باشد.

۱۳۹۳/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...