نسخه چاپی

ضرب و شتم باقری توسط افراد ناشناس

رضا باقری ملی‌پوش تیم سه‌گانه ایران كه خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده می‌كرد بر اثر ضرب و شتم افراد ناشناس در باشگاه ورزشی در بیرجند دچار آسیب از ناحیه مغز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رضا باقری که چند سال است عضو تیم ملی سه‌گانه کشور است برنامه تمرینی مشخصی را در باشگاه قهرمانی سرحدی بیرجند دنبال می‌کرد تا برای حضور در مسابقات آسیایی که قرار است مهر ماه امسال برگزار شود، آمادگی کامل را کسب کند.

این ورزشکار امروز در برنامه تمرینی به شدت مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.

کسب رتبه سوم مسابقات سه‌گانه کشور، رتبه هفتم مسابقات آسیایی این ورزش و کسب رتبه دوم تیمی در مسابقات گلدکاپ سنگاپور و قرار گرفتن در لیست 10 ورزشکار برتر خراسان ‌جنوبی در سال گذشته گوشه‌ای از افتخارات این ورزشکار جوان خراسان جنوبی است.

* باقری از حضور در مسابقات آسیایی محروم شد

به گفته پزشکان معالج به دلیل صدمات وارده، رضا باقری اجازه حضور در مسابقات آسیایی را ندارد و باید دو ماه به صورت کامل استراحت داشته باشد.

تاکنون دلیل اصلی بروز این ضرب و شتم در باشگاه ورزشی مشخص نیست و پلیس آگاهی پیگیر این مسئله است.

بروز این حادثه بار دیگر لزوم ترویج اخلاق ورزشی در کنار ترویج ورزش قهرمانی را به مسئولان و ورزشکاران گوشزد می‌کند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم و قهرمان ورزشی که می‌توانست افتخارات دیگری بر صفحه ورزش استان ما بیافزاید از این مسابقات محروم نشود.

۱۳۹۱/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...