نسخه چاپی

داربی را ببریم، گناهان‌مان پاك می‌شود!

محمد عباس‌زاده مصمم است به داربی برسد.

به گزارش نما به نقل از بانک ورزش، پديده فصل قبل پرسپوليس با يك مصدوميت بي‌موقع فرصت همراهي سرخ‌ها برابر تيم دوم تبريز را از دست داد. اما حالا محمد عباس‌زاده مصمم است به داربی برسد.

ـ سلام، چه خبر؟

خدا را شكر همه چيز خوب پيش مي‌رود.

ـ مثل اينكه قرار بود MRI بگيري تا وضعيتت روشن شود؟

بله، شنبه جواب MRI را گرفتم. رفتم درفشي‌فر، اما تمرين نبود و من هم خبر نداشتم. مي‌خواستم عكس را نشان دكتر بدهم.

ـ چطور خبر نداشتي؟! مگر با پزشكان تيم در ارتباط نيستي؟

يك گله كوچكي از كادر پزشكي دارم. در يكي از سايت‌ها نوشته بود پزشك تيم گفته كه براي من وقت MRI گرفته‌اند. اما بعد از مصدوميتم يك نفر هم سراغم را نگرفت. زنگ نزدند ببينند مرده‌ام يا زنده!

ـ مگر با هماهنگي كادر پزشكي براي گرفتن MRI اقدام نكردي؟

خير، از تمرين كه رفتم، هيچ‌يك از عزيزان كادر پزشكي يك تماس هم با من نگرفتند. فرداي روز مصدوميتم خودم صبح بلند شدم رفتم وقت گرفتم. گفتند جوابش را يكشنبه مي‌دهند كه گفتم دير است.

ـ حالا شرايطت چطور است؟

خدا را شكر درد پايم خيلي كمتر شده. اين چند روز خوب استراحت كردم. به استخر رفتم و آب‌درماني كردم. روز به روز بهتر مي‌شوم. حالا عكس را نشان دكتر بدهم ببينم چه مي‌شود.

ـ چطور شد مصدوم شدي؟

آخرين تمرين قبل از بازي مقابل گسترش بود. هوا كمي سرد بود. بعد از گرم كردن اوليه، كار روي سانتر از كناره‌ها بود. سوشا آمد توپ را دفع كند. من هم خواستم با پشت پا به توپ ضربه بزنم. فكر كنم دچار گرفتگي عضله شدم. خيلي درد داشتم. حتي محسن بنگر گفت حس كرد چه اتفاقي برايم افتاد.

ـ به نظر مي‌رسد به اين ترتيب داربي را از دست دادي؟

كي گفته داربي را از دست داده‌ام؟! شك نكن با تمام قدرت براي رسيدن به اين بازي خاص تلاش مي‌كنم. خيلي انگيزه دارم. فصل قبل هم نبودم.

ـ تا آن زمان شرايط تمرين را پيدا مي‌كني؟

تمام سعي و تلاشم را مي‌كنم سر تمرين با قدرت كار كنم تا موفق به جلب نظر حميد درخشان بشوم. خيلي دوست دارم در اين بازي باشم و در حد توانم به پرسپوليس كمك كنم.

ـ اما حضور در داربي شرايط روحي ـ رواني خاص خودش را مي‌طلبد؟

شك نكن از لحاظ روحي ـ رواني كاملا مي‌توانم از پس حضور در داربي بر بيايم و اگر حميدخان صلاح بداند و به من فرصت بازي بدهد، بدون استرس بازي كنم.

ـ پرسپوليس شرايط موفقيت در داربي را دارد؟

همه مي‌دانند موفقيت در داربي ربطي به شرايط دو تيم در جدول ندارد. هر تيمي خوب باشد و تلاش بيشتري به خرج دهد، مي‌تواند به موفقيت خود اميدوار باشد. موفقيت در اين بازي دقت عمل بالايي مي‌طلبد. نبايد هيچ اشتباهي سر بزند. ان‌شاءا... پرسپوليس با حمايت هواداران و تلاش بازيكنان و تدابير كادر فني تيم پيروز داربي باشد.

ـ پيروزي در داربي مي‌تواند تا آخر فصل شما را از طرف هواداران بيمه كند؟

مي‌دانم هواداران راضي هستند تمام ليگ را از دست بدهيم، اما در داربي پيروز باشيم. در صورت پيروزي در داربي هواداران تمام گناهان‌مان را پاك مي‌كنند. گلزن داربي هم كه گل سر سبد خواهد شد. اميدوارم در داربي باشم و بتوانم گلزني كنم. البته مهم این است كه پرسپوليس به پيروزي برسد.

ـ اما گلزن داربي در تاريخ اين بازي و در ذهن هواداران جاودانه مي‌شود؟

آن كه صد در صد همينطور است كه مي‌گوييد. مي‌دانم زننده گل داربي در ذهن هواداران مي‌ماند. اميدوارم بتوانم نظر حميدخان را براي حضور در اين بازي خاص جلب كنم.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...