نسخه چاپی

كسر امتیاز از پرسپولیس قبل از دربی؟!

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینكه با رئیس هیات مدیره این باشگاه اختلافی ندارد، گفت: اعلام خبر احتمال كسر امتیاز از پرسپولیس قبل از دربی حاشیه‌سازی است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، بهروز منتقمی درباره جلسه روز گذشته‌اش با امیررضا خادم اظهار کرد: ما در هر مقطع زمانی جلسه‌ای را با خادم برگزار می‌کنیم تا گزارشی را از عملکردمان ارائه بدهیم. یکی از مباحث اصلی ما خصوصی سازی باشگاه بود که در همین رابطه جلسه‌ای را روز سه شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس خواهیم داشت.

وی درباره اینکه آیا در جلسه با خادم درباره تغییرات در هیات مدیره باشگاه هم صحبت شده است یا خیر، گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و هیچ صحبتی هم در این زمینه مطرح نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته شده بود احتمالا به بهانه بیماری یکی از بستگانش از این باشگاه جدا خواهد شد، تصریح کرد: این واقعا مسخره است و اصلا صحت ندارد.

منتقمی در پاسخ به این سئوال که "با توجه به شرایط موجود باشگاه، چقدر احتمال می‌دهد در باشگاه به عنوان مدیرعامل ماندنی باشد"؟ اظهار کرد: بحث شانس نیست. مسئولیت و اجرای مسئولیت به نحو احسن کار سختی است که باید انجام داد. در باشگاهی که در حال واگذاری است، بحث مدیرعامل یا سرپرست بودن سر کاری است. در این شرایط کلمه‌ای مثل مدیرعامل یا سرپرست معنایی ندارد.

وی ادامه داد: من علاقه‌ای به جایگاه مدیرعاملی ندارم و دنبال آن هم نیستم. مهم این است که در هر پُستی که هستیم مسئولیتمان را به نحو احسن انجام بدهیم. واقعا بعضی افراد اظهار نظرهایی می‌کنند که سراسر بغض است. من به حد کافی در ورزش مدیر بوده‌ام ولی متاسفانه بعضی افراد برچسب می‌زنند و می‌گویند مدیرعاملی آرزوی منتقمی است. این مسخره است و باید از این عوامفریبی پرهیز کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که "آیا از عملکرد خود در این چند ماه راضی هستید"؟ تاکید کرد: رضایت زمانی حاصل می‌شود که تیم موفق باشد، تیم‌های پایه بدرخشند، بازیکن سازی صورت بگیرد و مطالبات و بدهی‌ها هم کاهش یابد. با این تفاسیر از عملکردم راضی نیستم!

منتقمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اختلافش با حمیدرضا سیاسی و اینکه گفته می‌شود روابطش با رئیس هیات مدیره باشگاه تیره تر شده است، تاکید کرد: من احترام زیادی برای سیاسی قائلم. از بعد از رفتن اسپانسر از نظر مالی کمک زیادی کرده است و جور مسائل مالی را می‌کشد. واقعا باید از فردی که به باشگاه آمده و کمک می‌کند تشکر کرد و به وی خسته نباشید گفت.

وی با رد خبر اختلافش با سیاسی، افزود: ما شاید در بعضی از امور سلیقه‌های مختلفی داشته باشیم ولی احترام زیادی برای سیاسی قائلم و حتی اگر موضوعی باشد حتما اول با ایشان در میان می‌گذارم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین درباره خطر کسر 6 امتیاز از این تیم به خاطر شکایت ژوزه سرمربی پیشین سرخپوشان گفت: هر وقت با استقلال بازی داریم، موضوعاتی با حدس و گمان مطرح می‌شود. خیلی از حاشیه‌ها قبل از دربی زاییده می‌شود. اگر حکمی باشد که فیفا با فدراسیون فوتبال مکاتبه می‌کند و سپس آنرا به ما منتقل می‌کنند.

منتقمی تاکید کرد: نمی‌توانیم انکار کنیم که نگران پرونده‌ها نیستیم. ما نگران این شکایت‌ها و مطالبات هستیم و حتی از بعضی شکایت‌ها هم خبر نداریم! با این حال مطرح کردن این مسائل قبل از دربی، حاشیه‌سازی است و کمکی به افزایش کیفیت بازی نمی‌کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره زمان دربی هم گفت: موضع ما همانی است که سازمان لیگ به ما ابلاغ کرده است. تفاهم ما روی دوم آذرماه بوده و اگر شورای تامین مخالفت کند، در تاریخ 30 آبان بازی می‌کنیم.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...