نسخه چاپی

آزادی پسر بچه هفت ساله !

بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، چندی پیش ماموران پلیس در جریان آدم‌ربایی پسربچه‌ای از تهران قرار گرفتند و بلافاصله تحقیقات پلیسی را در این باره آغاز كردند.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، پسربچه 7 ساله‌اي كه يكصد روز پيش از سوي افراد ناشناسي به گروگان گرفته شده بود سرانجام با تلاش ماموران انتظامي شهرستان خاش و سران قبايل آزاد شد.

بر اساس اعلام فرماندهي انتظامي شهرستان خاش، چندي پيش ماموران پليس در جريان آدم‌ربايي پسربچه‌اي از تهران قرار گرفتند و بلافاصله تحقيقات پليسي را در اين باره آغاز كردند.

درحالي كه جست‌و‌جوهاي پليسي براي شناسايي عاملان اين گروگانگيري ادامه داشت، كارآگاهان پليس متوجه شدند، گروگانگيران پس از ربودن اين پسربچه، وي را به پاكستان انتقال داده‌اند و به اين ترتيب محل اختفاي آنها در اين كشور است.

سرانجام پس از گذشت يكصد روز، ماموران پليس خاش در جريان اقدامات انجام شده موفق شدند، صبح روز گذشته «علي معيني» پسربچه 7 ساله را آزاد كرده و به آغوش خانواده بازگردانند.

اين آزاد سازي گروگان در حالي صورت گرفت كه سران قبايل و معتمدين شهرستان خاش نيز در جريان آن با ماموران اطلاعات نيروي انتظامي همكاري‌هاي لازم را داشتند.

همچنين در پي رهايي اين گروگان، 5 تن به عنوان مظنون نيز دستگير و سه دستگاه خودرو تويوتا توقيف شدند.

متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شهرستان خاش شدند.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...