نسخه چاپی

اكران «عصبانی نیستم» لغو شد

عکس خبري -اکران «عصباني نيستم» لغو شد

مدیر كل سینمای حرفه‌ای در نامه‌ای به رئیس شورای صنفی اكران خواستار خارج شدن فیلم "عصبانی نیستم" از دستور اكران شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: در متن نامه" محمد رضا فرجی" مدیر کل سینمای حرفه‌ای به " ابوالحسن داوودی" رئیس شورای صنفی اکران آمده است:"با توجه به حواشی به وجود آمده در خصوص فیلم "عصبانی نیستم" و اعلام نظر کمیسیون‌های محترم فرهنگی و اصل نود مجلس شورای اسلامی و حسب نظر مقام عالی وزارت و رئیس محترم سازمان، نظر به اینکه انجام اصلاحات خواسته شده مستلزم صرف زمان بیشتری می‌باشد مقتضی است فیلم یاد شده فعلاً از دستور اکران خارج گردد؛ بدیهی است پس از انجام اصلاحات و تایید وزیر محترم تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.»

علی جنتی روز گذشته 17 آبان در حالی که طبق قراردادهای ثبت شده شورای صنفی نمایش، قرار بود فیلم «عصبانی نیستم» چهارشنبه 21 آبان ماه اکران شود، اعلام کرد که فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» در روز چهارشنبه اکران نخواهد شد.

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال ایسنا گفت: آقای دکتر ایوبی خودشان با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت‌و‌گو کرده‌اند، همه موارد را توضیح دادند و عموما نمایندگان مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس مجموعا اشکالی در این فیلم‌ها نمی‌بینند. فقط آقایان درباره فیلم «عصبانی نیستم» انتقاداتی دارند و اشکالاتی را به آن مطرح کردند و به آنها گفته شد ما اصلاحات لازم را اعمال خواهیم داد.

او در پاسخ به اینکه فیلم در روز چهارشنبه اکران نخواهد شد؟ گفت: نه من نشنیده‌ام که چهارشنبه اکران شود قرار شده است آخرین اصلاحاتی که لازم است اعمال شود و بعد من فیلم را ببینم که آیا این اصلاحات کافی است یا نه و اشکالات مورد نظر آقایان در آن حل شده است یا خیر. اگر فیلم با اصلاحات لازم آماده شود اکران خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که طی دو هفته گذشته وزیر ارشاد تاکید کرده بود که «عصبانی نیستم» دیگر منعی برای اکران ندارد.

این مسوول در حاشیه دیدار از مسابقه بیست تصریح کرد: آخرین نسخه اصلاح شده فیلم عصبانی نیستم را دیده‌ام. این فیلم برای اکران مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا،در جشنواره‌ی فیلم فجر علاوه بر اینکه به دلیل فضای رسانه‌ای برخی گروه‌های معدود، سئانس نمایش فیلم تغییر کرد از رقابت و جوایز جشنواره فجر هم کنار گذاشته شد در حالیکه نوید محمدزاده قرار بود سیمرغ بهترین بازیگری را بگیرد و به گونه‌ای فشارها پیش رفت که دقایقی از اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فجر سپری شده بود که دست‌اندرکاران جشنواره‌ اعلام کردند، تهیه‌کننده این فیلم به خاطر حاشیه‌ها و برای حفظ آرامش سینما، فیلمش را از رقابت خارج کرده است.

«عصبانی نیستم!» داستان نوید ، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» را از دست ندهد...

۱۳۹۳/۸/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...