نسخه چاپی

درگیری لفظی بین مازیار زارع و ایراندوست !

كاپیتان تیم فوتبال ملوان با مدیر فنی این باشگاه درگیری شدیدی پیدا كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، امروز در باشگاه ملوان، مازیار زارع حضور پیدا کرده بود و وقتی نصرت ایراندوست را در آنجا دید با او در مورد مسائل مختلف صحبت کرد و ناگهان جر و بحث بین آنها بالا گرفت و در نهایت منجر به درگیری لفظی بسیار شدیدی بین مدیر فنی تیم فوتبال و کاپیتان ملوان شد. به گواه شاهدان الفاظ بسیار ناشایستی میان این دو رد و بدل شد و در نهایت با دخالت حاضرین در باشگاه این درگیری ختم نصرت ایراندوست در ابتدای این فصل سرمربی ملوان بود که در اواسط فصل به عنوان مدیر فنی انتخاب شد و موییسیلوویچ جانشین نصرت ایراندوست شد اما ملوان با وجود تغییر کادر فنی همچنان در رده شانزدهم لیگ قرار دارد.

محمد نصرالله زاده مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان در واکنش به خبر درگیری مازیار زارع و نصرت ایراندوست به فارس گفت: به هر حال باشگاه ملوان به آرامش نیاز دارد تا بتواند به هدف خود که همان بقا در لیگ برتر است، دست یابد.

وی افزود: شاید این اتفاقی که رخ داده ریشه در مسائل گذشته و روابط شخصی این دو نفر داشته و خیلی به اتفاقات این فصل مرتبط نباشد اما آنچه مسلم است این است که باشگاه ملوان این حرکت را تقبیح می‌کند.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...