نسخه چاپی

ادعای محیط زیست در مورد بنزین آلاینده رد شد

سخنگوی كمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی دستگاه‌ ذیربط این كمیسیون ادعای سازمان محیط زیست در مورد آلایندگی هوای تهران به دلیل استفاده از بنزین پتروشیمی را رد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، گفت: در جلسه امروز تعدادی از گزارش‌های کمیسیون در ارتباط با پرونده مربوط به زمین‌خواری و موانع تولید و سرمایه‌گذاری، فساد در فوتبال و آلایندگی‌ بنزین‌های پتروشیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و زمان نهایی شدن این گزارش‌ها مشخص شد.

وی افزود: براساس گزارش کمیسیون ادعای سازمان محیط زیست در مورد آلاینده بودن بنزین‌های پتروشیمی‌ها در روز سه‌شنبه بیستم آبان‌ماه نهایی خواهد شد و گزارش پرونده فساد در فوتبال نیز تا دو هفته آینده نهایی می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: همچنین دوشنبه هفته آینده ۲۶ آبان ماه جلسه‌ای با حضور وزرای کشور و نیرو و سایر مقامات از دستگاه‌های ذیربط موضوع زمین‌خواری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

آذین خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش کمیسیون اصل ۹۰ ادعای سازمان محیط زیست مبنی بر آلایندگی هوای تهران توسط بنزین تولیدی در پتروشیمی‌ها با توجه به جلسات و گزارشات دستگاه‌های ذیربط از سوی کمیسیون رد شد.

۱۳۹۳/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...