نسخه چاپی

انتقاد محجوب از بی خبری 15میلیون گرسنه

رئیس فراكسیون كارگری مجالس ششم تا هشتم، با سوالاتی از جمله اینكه «آیا فقرا باید نان خشك و غذای گندیده اغنیا را مصرف كنند؟» به انتقاد از گرانی نان پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا محجوب در نطق امروز خود از رای مردم تهران به لیست صدای ملت تشکر کرد و از افزایش گرانی و اجاره​بها سخن گفت و مستاجران، این روزها بی​کس​ترین کس​ها هستند!
وی از گرانی نان، به عنوان مهمترین «گرانی» یاد کرد و افزود: حساسیت اجتماعی درمورد اصلی ترین خوراک کارگران، بالا است اما برخی مسئولان درباره آن چیزی نمی​گویند. آیا فقرا باید نان خشک و غذای گندیده اغنیا را مصرف کنند؟ آیا آنها خبر از شکم گرسنه فقرا ندارند؟ آنها که چنین می​کنند، درد گرسنگی ندارند و از 15 میلیون جمعیت فقیر خبر ندارند؟ با چه توجیهی به افزایش 30 درصدی نان پرداخته​اند؟ اینگونه قرار بود یارانه نان را پرداخت کنند که به اقشار آسیب پذیر، خدشه ای وارد نشود؟
نماینده تهران که می​گفت از مجلس نهم انتظار می​رفت گرانی نان را سرلوحه کار خود قرار دهد، ادامه داد: این بی​توجهی​ها تا کی می​خواهد ادامه یابد؟
رئیس فراکسیون کارگری مجالس هفتم و هشتم از وضعیت کارگران پیمانی و قراردادی سخن گفت و تاکید کرد که تولید ملی، کار و سرمایه پرچمی است که نباید به زمین گذاشته شود اما در سه ماه گذشته هیچ کاری برای آن نشد.

۱۳۹۱/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...