نسخه چاپی

انهدام باند جعل كارت معافیت سربازی و اسكناس

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از شناسایی و انهدام باند كلاهبردار و جاعل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ نادر سهیلی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با اخذ مدارک و وجه نقد از اشخاص جهت درست کردن کارت معافیت اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دو نفر متهم به هویت‌های «ش – ر» و «س – ب» را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس، به کلاهبرداری و جمع آوری مدارک با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند، که بلافاصله متهمان به هویت‌های «الف – ش» و «ج – ب» شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک دستگاه رایانه، یک دستگاه چاپگر رنگی، تعدادی مدارک جعلی و کارت ملی، از جمله اسکناس‌های ده هزار تومانی، پنج هزارتومانی و دو هزار تومانی جعلی به مبلغ ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال کشف کردند.

سرهنگ سهیلی خاطر نشان کرد: چهار متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اسناد و مدارک جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

۱۳۹۳/۸/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...