نسخه چاپی

آمریكایی‌ها چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاكید بر اینكه خلیج فارس اصلی‌ترین منطقه عالم است، گفت: آمریكایی‌ها چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارند.

به گزارش نما به نقل از مهر، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای اقتدار موشکی با اشاره به حضور آمریکایی ها در خلیج فارس گفت: آمریکایی‌ها اگرچه توانمندی نظامی دارند، اما خوب می‌دانند خلیج فارس اصلی‌ترین منطقه عالم است و برای ادامه سلطه خود چاره‌ای جز حضور در خلیج فارس ندارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه به دلیل اقتدار موشکی و پروژه‌های شهید حسن طهرانی مقدم قدرتمندترین کشور محسوب می‌شود، افزود: آمریکایی ها باید بدانند که خلیج فارس برای کشورهای منطقه است و ایران کشوری تاثیرگذار در این منطقه به حساب می‌آید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارند و هیچ راهی نیست که آنها بتوانند به اهداف خود برسند. آمریکا قادر نیست راهی که رفته را به اتمام برساند و چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارد که در این راستا توانمندی موشک‌های ما تاثیرگذار است.

فدوی بیان کرد: آنها قدرت قابل دیده شدن را می‌فهمند، در حالی که باید بدانند معنویت نیز تاثیر به سزایی دارد.

۱۳۹۳/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...