نسخه چاپی

سازمان بنادر: 420 نفر از دریا نجات یافتند

سازمان بنادر و دریانوردی كشور اعلام كرد: با انجام عملیات امداد و نجات طی شش ماهه اول سال 93، تعداد 420 نفر از دریا نجات یافتند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، طی این مدت با همکاری و هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط خصوصاً با استفاده از شناورهای ناجی و مراکز نجات دریایی اقدامات گسترده ای برای نجات حادثه دیدگان در آبهای شمال و جنوب کشور انجام شده است.

براساس این گزارش، تعداد کل سوانح شناورها (ایرانی و خارجی) در شش ماهه اول سال جاری، 28 مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سوانح دریایی کشور 30 درصد کاهش داشته است.

همچنین در این مدت تعداد کل سوانح شناورهای ایرانی 25 مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 34 درصد کاهش یافته و تعداد شناورهای مغروق ایرانی نیز در این مدت 7 فروند بوده که نسبت به زمان مشابه آن در سال کذشته 41 درصد کاهش نشان می دهد.

در این مدت به 126 نفر خدمات پزشکی ارایه شده که در مقایسه با سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است، ضمن اینکه در شش ماهه اول سال 93 مرکز جستجو و نجات استان هرمزگان با 75 درصد بیشترین عملیات نجات را در آبهای جنوب کشور مدیریت کرده است.

۱۳۹۳/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...