نسخه چاپی

درباره توان موشكی مذاكره نمی‌كنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اینكه غربی‌ها می‌گویند راجع به موشك‌های بالستیك ایران باید مذاكره كرد، نشان از توان بالای ماست و اگر می‌توانستند به جای مذاكره جلوی آن را می‌گرفتند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار امیر‌علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه سومین سالگرد شهادت سردار طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی که غرب آسیا متلاطم و در اوج ناامنی است ما در آرامش قرار داریم و این به برکت خون شهداست.

وی افزود: با تلاش‌های شهید طهرانی‌مقدم و یاران باوفایش از ایده تا محصول موشکی در کشور بومی شده و این امکان در اختیار محرومین جهان قرار گرفته و استفاده می‌کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به تهدیدات دشمنان اظهار داشت: همین که دشمنان خفه شده‌اند و در برابر ایران نمی‌توانند هیچ غلطی کنند نشان می‌دهد ما توان خوبی داریم.

وی تاکید کرد: اینکه آنها می‌گویند باید راجع به موشک‌های بالستیک ایران مذاکره کرد نشان از توان بالای ماست زیرا اگر می‌توانستند جلوی آن را می‌گرفتند نه مذاکره.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: ما درباره توانمندی موشکی خودمان مذاکره نمی‌کنیم زیرا این دستاوردها برای ایجاد امنیت و آرامش است.

۱۳۹۳/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...