نسخه چاپی

احیاء سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی كشور

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی كشور با تصویب شورای عالی اداری پس از سال‌ها انحلال احیاء شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که در دولت قبلی منحل شده بود، طبق تصمیم شورای عالی اداری احیاء شد.

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد: شورای عالی اداری در جلسه بعدازظهر امروز خود و در اجرای دستور رئیس‌جمهور محترم موضوع "احیاء و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استانی" از طریق ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور را تصویب کرد.

همچنین مقرر شد میزان اختیارات، صلاحیت‌ها و چگونگی ارتباط و تعامل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها و استانداری‌ها در جلسه مشترکی که بین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزیر کشور برگزار می‌شود، تعیین گردد.

توضیحات تکمیلی در این مورد، امشب توسط محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور در برنامه گفت‌وگوی ویژه‌ی خبری ساعت 22 و 30 دقیقه شبکه دو ارائه خواهد شد.

سایت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نوشت: به عقیده کارشناسان، احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور علاوه ‌براینکه موجب تسریع تحقق اهداف چشم‌انداز خواهد شد، تحول مثبتی در نظام برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی و ساختار اداری و در نتیجه توسعه همه‌جانبه کشور ایجاد خواهد کرد.

احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به‌عنوان یکی از وعده‌های اصلی دولت تدبیر و امید محسوب می‌شد که حسن روحانی در شعارهای انتخاباتی خود، وعده تحقق آن را داده بود.

۱۳۹۳/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...