نسخه چاپی

خبرگزاری كویت: كری روز چهارشنبه به عمان بازمی‌گردد

خبرگزاری كویت به نقل از یك مقام ناشناس عمانی گزارش داده است كه وزیر خارجه آمریكا روز چهارشنبه برای جمع‌بندی مذاكرات ایران و گروه 1+5 به مسقط بازمی‌گردد.

به گزارش نما به نقل از فارس، خبرگزاری کویت روز دوشنبه به نقل از یک مقام ناشناس عمانی مدعی شده است که «جان کری» وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه برای جمع‌بندی مذاکرات ایران و گروه موسوم به 1+5 که از امروز در شهر مسقط آغاز می‌شود، به عمان بازمی‌گردد.

این مقام عمانی همچنین گفته است که مذاکرات نمایندگان ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا با وجود آنکه کری مسقط را ترک کرده، همچنان در جریان است. وزیر خارجه آمریکا ساعتی قبل راهی پکن پایتخت چین شد.

مقام عمانی مورد استناد خبرگزاری کویت همچنین تصریح کرده است که مسقط تلاش زیادی می‌کند تا دیدگاه‌های طرفین در مذاکرات هسته‌ای را به یکدیگر نزدیک کند.

«جان کری» و «محمد جواد ظریف» وزیران خارجه آمریکا و ایران در دو روز گذشته با حضور «کاترین اشتون» هماهنگ‌کننده گروه 1+5، چندین ساعت به مذاکره پرداختند. سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران پس از این نشست‌ها گفت هنوز نمی‌توان اعلام کرد که پیشرفتی صورت گرفته است. طرفین برای رسیدن به توافق جامع تنها تا روز سوم آذر زمان دارند.

۱۳۹۳/۸/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...