نسخه چاپی

فیتیله‌ای‌ها به شبكه خانگی می‌‌روند

عکس خبري -فيتيله‌اي‌ها به شبکه خانگي مي‌‌روند

عمو فیتیله‌ای‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بر لزوم حمایت جدی رئیس رسانه ملی از برنامه‌های كودك تأكید كرده و از تولید و پخش برنامه «آسه‌آسه، قصه‌قصه» در شبكه خانگی خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از فارس، دست‌اندرکاران برنامه تلویزیونی «فیتیله» با حضور در غرفه خبرگزاری فارس از پخش سری جدید برنامه کودک با عنوان «آسه آسه، قصه قصه» در قالب لوح فشرده از آذر سال جاری خبر دادند.

«محمد مسلمی» کارگردان برنامه عمو فیتیلیه‌ای‌ها با بیان اینکه سری جدید این برنامه به زودی بر روی آنتن می‌‌رود، گفت: سری جدید عمو فیتیله‌ها تغییراتی خواهد داشت به گونه‌ای که تلاش داریم برنامه و آهنگ‌های جدیدی را به این برنامه اضافه کنیم و با رویکرد جذب حداکثری کودکان به ادامه این برنامه بپردازیم.

وی با اشاره به تغییر رئیس رسانه ملی، ادامه داد: امیدوارم شرایط خوبی پیش بیاید که بتوانیم تغییرات مناسبی نیز ایجاد کنیم، البته هنوز مشخص نیست آقای سرافراز رئیس جدید رسانه ملی نسبت به برنامه‌های کودک چه رویکردی دارد.

«علی فروتن» یکی از بازیگران و دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی نیز بر اهمیت فعالیت خوب و تأثیرگذار برای گروه سنی کودک و نوجوان تأکید کرد و افزود: ارتباط با کودکان حس بسیاری خوبی به انسان می‌دهد به طوری که ما در هر برنامه‌ای از کودکان انرژی می‌گیریم و سعی می‌کنیم آنها را بخندانیم.

«حمید گلی» یکی دیگر از بازیگران و دست‌اندرکاران برنامه تلویزیونی «فیتیله»،‌با بیان اینکه رویکرد آقای ضرغامی به برنامه‌های کودک بسیار مثبت بود، گفت: امیدواریم با تغییر مدیریت، برنامه‌های کودک بیش از گذشته مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ۱۷ لغایت ۲۳ آبان سال جاری در شبستان مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

۱۳۹۳/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...