نسخه چاپی

اظهارات معاون قوه قضاییه درباره دادگاه هاشمی

صادقی در پاسخ به این سوال كه آیا با برگزاری غیرعلنی دادگاه ها، فشار كاهش می یابد، افزود: همه فشارها برطرف نمی شود اما یك مقدار تاثیر دارد.

به گزارش نما، حجت الاسلام والمسلمین «هادی صادقی» در پاسخ به سووال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا دادگاه «مهدی هاشمی» علنی برگزار نمی شود، افزود: قاضی پرونده، مصلحت را در همین حد تشخیص داده و معتقدم تشخیص قاضی درست بوده است.

وی ادامه داد: اگر دادگاه علنی برگزار شود، هر دو طرف موافق و مخالف در این پرونده فشار می آورند و قاضی باید کاری کند تا فضای سیاسی اجتماعی تاثیری در روند رسیدگی نداشته باشد و فشار در این پرونده کاهش یابد.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری غیرعلنی دادگاه ها، فشار کاهش می یابد، افزود: همه فشارها برطرف نمی شود اما یک مقدار تاثیر دارد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه تاکید کرد: به محض برگزاری علنی دادگاه و اطلاع همه رسانه ها، اقشار، مطبوعات، گروهها و احزاب، آنها شروع به نقد و بررسی و بعد هم شانتاژ و بزرگنمایی می کنند، که این امر موجب می شود فضای سالم رسیدگی پرونده از بین برود.

تا کنون 15 جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در شعبه 28 دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی محمدعلی مقیسه به صورت غیرعلنی برگزار شده و این روند رسیدگی همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۳/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...