نسخه چاپی

كمبود نیرو در آموزش و پرورش نداریم

معاون سابق وزارت آموزش و پرورش گفت: نیروی انسانی در آموزش و پرورش نیازمند یك ساماندهی با كیفیت و مطلوب است و كمبود نیرو در آموزش و پرورش نداریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، فاطمه قربان معاون سابق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص کمبود معلم ابتدایی در آموزش و پرورش اظهار داشت: یک مدیریت صحیح می‌تواند باعث شود تا کلاس‌های درس از کیفیت بهتری برخوردار شود.

وی با بیان اینکه با مدیریت صحیح می‌توانیم کمبود معلم نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: طبیعی است که تعداد هر کلاس درس نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم یک معلم موظف حضور داشته باشد اما اگر مدیریت و ساماندهی انجام دهیم می‌توانیم کلاس‌های شهر و روستا را کاملاً پوشش دهیم.

قربان افزود: این کار را می‌توان با اولویت ساماندهی مدارس روستایی و حاشیه شهری و بعد مراکز استان‌ها و داخل شهرهای بزرگ با معلمان توانمند، با تجربه و متخصص پوشش داد.

معاون سابق وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به نظرم نیروی انسانی در آموزش و پرورش نیازمند یک ساماندهی با کیفیت و مطلوب است و کمبود نیرو در آموزش و پرورش نداریم و دستگاه تعلیم و تربیت فقط نیازمند ساماندهی با کیفیت نیرو است.

۱۳۹۳/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...