نسخه چاپی

ولاسكو: به بازیكنانم گفتم لذت ببرید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل ژاپن در آخرین بازی رقابت‌های انتخابی المپیك گفت: به بازیكنانم گفتم از بازی مقابل ژاپن با تاریخچه قوی والیبال لذت ببرند.

به گزارش فارس، خولیو ولاسکو در نشست خبری پس از برتری 3 بر صفر مقابل ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم به صربستان و استرالیا برای راهیابی به المپیک و به ژاپن برای برگزاری این مسابقات تبریک بگویم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا بازی کردن در این مسابقه کار راحتی نبود. ما به خاطر از دست دادن المپیک ناراحت بودیم و ژاپن هم به همین دلیل خوشحال نبود. بنابراین یک بازی حیثیتی برای دفاع از غرور، فدراسیون و کار خودمان انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از بازیکنانم خواستم ناراحت نباشند. به آنها گفتم که باید از بازی کردن در چنین فضایی در ژاپن با تاریخچه قوی والیبال لذت ببریم و آنها این کار را انجام دادند.

ولاسکو اظهار داشت: به خوبی تاکتیک‌هایمان را به ویژه در سرویس و دفاع در زمین پیاده کردیم. علاوه بر سرویس‌های قدرتی به روشی تاکتیکی از این ضربات استفاده کردیم و به خاطر حملات ژاپنی‌ها تغییراتی در دفاع خود به وجود آوردیم.

وی افزود: دفاع ما در ضد حملات بهتر از ژاپن کار کرد. به بازیکنانم گفتم نباید اعتراض کنند. این گروه بازیکنان می‌توانند پیشرفت کنند و من امیدوارم دوره بعدی به المپیک راه یابند.

۱۳۹۱/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...