نسخه چاپی

حاشیه‌های تمرین امروز استقلال

اولین تمرین استقلال پس از حضور امیر قلعه‌نویی با استقبال پرشور هواداران این تیم برگزار شد.

به گزارش فارس، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال برای حضور در لیگ دوازدهم از ساعت 18 امروز در کمپ این باشگاه آغاز شد.

حدود 1000 نفر از هواداران که اکثر آنها پیراهن‌های آبی به تن داشتند از بازیکنان این تیم استقبال کردند. همچنین این تعداد به محض ورود امیر قلعه‌نویی، مقابل پای وی گوسفند و گاو قربانی کردند و بازگشت او را به استقلال تبریک گفتند.

آنها قلعه‌نویی را تشویق کردند و خواهان شکست پرسپولیس و قهرمانی لیگ دوازدهم شدند.

هواداران استقلال بنرهای بزرگی در حمایت از سرمربی این تیم به کمپ استقلال آوردند. روی یکی از این بنرها عکس امیر قلعه‌نویی با لباس ژنرالی حک و نوشته شده بود "ژنرال قلب فردیس."

در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی جلسه‌ای با سایر اعضای کادر فنی این تیم برگزار کرد و مراسم معارفه مختصری انجام شد.

* تماشاگران استقلال ابتدا تنها به تشویق امیر قلعه‌نویی پرداختند و شعرهایی برای وی می‌خواندند. در همین لحظات ازدحام جمعیت به حدی بود که تعدادی از تماشاگران با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند و با وساطت مسئولان کمپ استقلال این درگیری به پایان رسید. درگیری فیزیکی باعث شد مأموران نیروی انتظامی وارد کمپ باشگاه شوند و پس از پراکنده کردن جمعیت آنها را روی سکوها هدایت کردند.

* هواداران استقلال بارها قلعه‌نویی را ژنرال خواندند.

* هاشم بیک‌زاده، امین منوچهری، میثم بائو، حنیف عمران‌زاده، آرش برهانی، امیرحسین صادقی، میثم حسینی، توحید غلامی، مجتبی محبوب مجاز، علی حمودی و مهرداد حسینی در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت کردند. میلاد میداودی که قراردادش را با این تیم تمدید کرده در تمرین امروز شرکت نداشت و محسن یوسفی که روز گذشته مراسم ازدواجش را برگزار کرده بود با کسب اجازه از مربیان به محل تمرین نیامد.

* علاوه بر قلعه‌نویی؛ ستار همدانی،‌ مجید صالح، ایمان عالمی، حاج قاسم مربی بدنساز و کریم بوستانی در تمرین امروز حضور داشتند. میرشاد ماجدی سرپرست جدید تیم، علی امیری و رضا رجبی نیز در کمپ استقلال حضور پیدا کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند و بدن‌های خود را گرم کردند.

* حمید بابازاده که به عنوان مربی دروازه‌بانان به جمع آبی‌پوشان بازگشته با چند دروازه‌بان ناشناس تمرینات اختصاصی انجام می‌داد.

* امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران ضمن تعریف و تمجید از امین منوچهری گفت: بازیکنی می‌خواهم مثل وی که به خاطر استقلال قید 150 میلیون تومان را زد و با دریافت رضایت‌نامه به استقلال پیوست.

* بیشتر کارهای تاکتیکی تمرین امروز بر عهده مجید صالح بود و وی از بازیکنان می‌خواست برنامه‌های مدنظر کادر فنی را پیاده کنند.

* دکتر امین نوروزی و کاوه ستوده پس از یک سال دوری امروز به جمع اعضای تیم استقلال بازگشتند و کار خود را آغاز کردند.

* امیرحسین صادقی پس از جدایی از تراکتورسازی اولین تمرین خود را در استقلال برگزار کرد. مجتبی محبوب مجاز که فصل گذشته به صورت قرضی به تیم مس سرچشمه رفته بود، مجددا به جمع آبی‌پوشان بازگشت.

* احمد رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از گذشت 40 دقیقه از آغاز تمرین آبی‌پوشان به کمپ استقلال آمد و مورد تشویق قرار گرفت.

* تمرینات استقلال قرار است از فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود و به گفته سرپرست این تیم به احتمال فراوان آبی‌پوشان برای برپایی اردو راهی ترکیه خواهند شد.

* در اواخر تمرین رسولی‌نژاد و قلعه‌نویی جلسه‌ای سرپایی برگزار کردند. در همین هنگام هواداران استقلال علیه رویانیان و خریدهای این تیم شعار دادند.

* شماری از هواداران شعاری را همانند یک بیانیه به صورت متحد می‌خواندند. آنها با صدای بلند می‌گفتند "ما هواداران استقلال از هیئت مدیره می‌خواهیم تا با ژنرال فوتبال آسیا یک قرارداد تا بی‌نهایت امضا شود."

۱۳۹۱/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...