نسخه چاپی

تغییر ساختار برگزاری آزمون سراسری سال 94

رئیس سازمان سنجش آموزش كشور از تغییر شكلی كنكور سراسری سال ۹۴ در كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ابراهیم خدایی در جمع خبرنگارن اظهار کرد: در کنکور سراسری سال 94 با تغییر شکلی از نظر تاریخ ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون روبرو هستیم.

وی افزود: تاریخ ثبت نام برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94 آخر بهمن‌ماه سال‌ 93 بوده و زمان برگزاری آزمون سراسری نیز به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان درروزهای 22،21 و 23 خرداد ماه سال 94 برگزار خواهد شد.

خدایی به ارائه راهکارهایی برای شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال 94 پرداخت و افزود: با وجود استرس در دانش‌آموزان که امری طبیعی به‌ نظر می‌رسد اما شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری بدانند که با برنامه‌ریزی دقیق، توکل به خداوند، تلاش و جدیت اطمینان داشته باشند که سئوالات خارج از چهارچوب کتاب نیست و با آرامش کامل می‌توانند موفقیت خود را در این آزمون شاهد باشند.

تعیین وزیر علوم نیازمند تعامل مجلس و دولت

معاون وزیر علوم با اشاره به مشخص شدن وضعیت وزیر علوم خاطر‌نشان کرد: با توجه به‌این‌که وزارت علوم یکی از وزارتخانه‌های کلیدی در توسعه علم و فناوری کشور محسوب می‌شود بنابراین نیازمند رفع این دغدغه در اسرع وقت در کشور می‌باشم.

وی خاطر‌نشان کرد: از آنجایی‌که مشکلات وزارت علوم تمامی ندارد بنابراین شاهد تغییر مدیریت متوالی در این وزارتخانه هستیم.

خدایی گفت: در صورت تعامل مجلس و دولت در انتخاب وزیر پیشنهادی و بررسی سیاست‌ها و اهدافش امیدواریم هر‌چه زودتر این دغدغه برطرف شود.

۱۳۹۳/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...