نسخه چاپی

اولین واكنش مایلی كهن در زندان اوین

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: «من تازه اینجا دوستان جدید پیدا كرده ام. قصد داشتم كه كتابم با عنوان "ایستادگی روی عقایدم" را بنویسم.»

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، محمد مایلی کهن که عصر روز سه شنبه برای اجرای حکم حبس چهار ماهه اش، خود را به زندان اوین معرفی کرد بود، در دومین روز حبس خود، در مصاحبه ای به انتشار نامه علی دایی مبنی بر بخشش او واکنش نشان داد.

مایلی کهن درباره حضورش در زندان اظهار داشت: «صحبت جدیدی ندارم. من همیشه در زندگی به دنبال این بوده ام که ایستاده بمیرم، به همین دلیل به اوین آمدم تا ایستاده بمیرم. ممنون از تمام کسانی که دیروز و امروز و در این مدت برایم زحمت کشیدند و به فکرم بودند.»

سرمربی سابق تیم ملی در واکنش به نامه علی دایی و اینکه او از شکایتش گذشت افزود: «من به خاطر ایستادگی روی اعتقاداتم به زندان آمدم نه بخاطر ارتکاب جرم، .به همین دلیل امیدوارم آزاد نشوم و تا روز آخر حکمم را در اینجا طی کنم.»

مایلی کهن که دومین شب از دوران محکومیتش را می گذارند افزود: «من تازه اینجا دوستان جدید پیدا کرده ام. قصد داشتم که کتابم را بنویسم. کتابی با عنوان ایستادگی روی عقایدم. شاید با زندان رفتن من فوتبال پاک شود اما من به چیزی که به آن اعتقاد دارم پایبند می مانم.»

۱۳۹۳/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...