نسخه چاپی

توقف قهرمان پشت دیوار ایتالیا

تیم ملی فوتبال اسپانیا در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا مقابل حریف دیرینه خود ایتالیا متوقف شد.

به گزارش فارس، اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی اروپا از ساعت 20:30 در ورزشگاه گدانسک لهستان و با قضاوت ویکتور کاسای از مجارستان به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

گل‌های این بازی را دی ناتاله در دقیقه 61 برای ایتالیا و فابرگاس در دقیقه 64 برای اسپانیا به ثمر رساندند.

نیمه اول این بازی تقریبا متعادل پیش رفت و بازیکنان دو تیم نتوانستند توپی را درون دروازه حریف جای دهند.

در نیمه دوم گرچه ایتالیا در دقایق اولیه کنترل بازی را در دست گرفته بود، اما این اسپانیا بود که پس از آن حملاتی را روی دروازه بوفون طرح‌ریزی کرد.

سرخیو راموس در دقیقه 54 توپ را در نیمه خودی لو داد تا ماریو بالوتلی در محوطه جریمه اسپانیا صاحب یک موقعیت تک به تک شود اما تعلل مهاجم منچسترسیتی به اندازه‌ای بود که راموس توانست اشتباه خود را جبران کند.

دی ناتاله که در دقیقه 56 به جای ماریو بالوتلی وارد زمین شده بود، توانست با یک فرار عالی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و در دقیقه 61 اولین گل بازی را به نام خود ثبت کند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که کنترل توپ و میدان در دست شاگردان دل بوسکه بود.

برتری ایتالیایی‌ها دوام چندانی نداشت و سسک فابرگاس در دقیقه 64 روی یک پاس عمقی دروازه بوفون را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

فرناندو تورس که از دقیقه 74 به جای زننده تک گل اسپانیا وارد زمین شده بود، صاحب یک موقعیت تک به تک شد، اما بوفون مانع از شوت‌زنی مهاجم چلسی شد تا یک فرصت طلایی گلزنی برای اسپانیا به هدر برود.

تورس باز هم در دقیقه 85 صاحب توپ شد اما نتوانست از آشفتگی خط دفاعی ایتالیا استفاده کند.

قرمز پوشان اسپانیا در نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و 60 درصد مالکیت توپ را در دست داشتند اما نتوانستند دروازه آبی پوشان ایتالیا را بیش از یک بار از هم باز کنند و به تساوی رضایت دادند.

کارت زرد:

ایتالیا: ماریو بالوتلی (37)، بنوچی (66)، کیه‌لینی (79)، ماجو (89)

اسپانیا: جوردی آلبا (68)، آربلوا (68)، تورس (84)

بازیکنان اسپانیا:



ایکر کاسیاس، جرارد پیکه، سرخیو راموس، آربلوا، جوردی آلبا، اینیستا، ژاوی هرناندز، فابرگاس (از دقیقه 74 تورس)، ژابی آلونسو، بوسکتس و سیلوا (از دقیقه 64 خسوس ناواس)

سرمربی: دل بوسکه

بازیکنان ایتالیا:



بوفون، ماجیو، کیه‌لینی، بنوچی، تیاگو موتا (از دقیقه 89 نوچرینو)، مارکیسیو، گیاچرینی، ده‌روسی، پیرلو، بالوتلی ( از دقیقه 56 دی ناتاله)، کاسانو (از دقیقه 65 جوانیکو)

سرمربی: پراندلی

۱۳۹۱/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...