نسخه چاپی

عضو كمیسیون انرژی در گفتگو با نما خبر داد :

احتمال اصلاحیه بودجه 93

عکس خبري -احتمال اصلاحيه بودجه 93

حسین نجابت گفت:اگر این روند كاهش قیمت نفت تا آخر سال ادامه داشته باشد، یك مقوله ای است كه ممكن ما كسری بودجه پیدا كنیم و مجبور به اصلاحیه در قانون بودجه 93 شویم.

حسین نجابت عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به نوسانات قیمت نفت در بازار جهانی و تاثیر آن بر اقتصاد و تحقق بودجه گفت: سال گذشته بودجه ما با 100 دلار بسته شد که با توجه به اینکه در شش ماه اول قیمت نفت بالاتر از 100 دلار بود، ما دچار آسیبی نشدیم وهم اکنون که قیمت نفت سیر نزولی دارد و پایین تر آمده هنوز دچار آسیبهای کسری درآمدهای سنگین نشدیم.
وی افزود: اگر این روند تا آخر سال ادامه داشته باشد، یک مقوله ای است که ممکن ما کسری بودجه پیدا کنیم و مجبور به اصلاحیه در قانون بودجه 93 شویم .
نجابت با اشاره به زمان ارایه بودجه 94 توسط دولت خاطر نشان کرد: بحثهایی در بودجه نویسی سال آینده مطرح است که ما باید قیمت چه مقدارببینیم و بودجه را مطابق آن ببندیم، که پیشنهادهایی بین 84 – 85 دلار و گاهی تا سقف 80 دلار پیشنهاد شده است. متاسفانه در سال گذشته مرکز پژوهش های مجلس برای بودجه سال 93، قیمت 100 دلار را قبول و تایید نمی کرد و مبلغ 90 دلار پیشنهاد کرد؛ ولی نمایندگان به 100 دلار رای دادند که متاسفانه دچارمشکلات نوسان قیمت نفت شدیم.

۱۳۹۳/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...