نسخه چاپی

مجیدی رییس هیئت داوران فیلم فجر شد

مجید مجیدی رییس هیات داوران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

به گزارش نما به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، طی حکمی از سوی علیرضا رضاداد، مجید مجیدی؛ کارگردان سرشناس سینمای ایران در داخل و خارج از کشور عهده‌دار هیات داوران سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

علیرضا رضاداد؛ دبیر جشنواره فیلم فجر طی حکمی مجید مجیدی را به عنوان رییس هیات داوران سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی کرد و از وی برای پذیرش این مسئولیت تشکر کرد.

انتخاب هیات داوارن جشنواره فیلم فجر نزدیک به سه ماه قبل از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام رای نهایی داوران، یکی از تغییرات جشنواره امسال فیلم فجر محسوب می شود. امسال قرار است بعداز 7 سال که از مجید مجیدی فیلمی به نمایش در نیامده است و در طول این سالها مشغول خلق و آفرینش فیلم محمد(ص) بوده است، این فیلم در جشنواره امسال به صورت غیررقابتی به نمایش درآید. مجید مجیدی قرار است بعداز 7 سال دوری از سینما با خلق ، آفرینش و تولید فیلم محمد(ص) در جشنواره فیلم فجر این فیلم را به صورت غیررقابتی به نمایش در آورید. در تمام ادوار برگزاری جشنواره فیلم فجر سابقه نداشته است که داور جشنواره فیلم فجر دو ماه قبل از برگزاری این رویداد معرفی شود.

۱۳۹۳/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...