نسخه چاپی

مهمترین راهكار پیشگیری از جرائم؟

عکس خبري -مهمترين راهکار پيشگيري از جرائم؟

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، فعالیت‌های فرهنگی را از عوامل پیشگیری از جرائم دانست و گفت: محور كاهش وقوع انواع جرائم، پیشگیری است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدکاظم بهرامی» در مجمع استانی پیشگیری از قوع جرم نیروهای مسلح یزد اظهارداشت: برای تحقق این هدف که خواسته نظام و مسئولان اجرایی است به یک عزم جدی و همگانی نیاز است.

وی اضافه کرد: سلامت روحی و روانی مردم از مباحث مهمی است که متولیان فرهنگی و نظامی در آن نقش‌آفرین هستند.

حجت‌الاسلام بهرامی گفت: برای پیشگیری از وقوع جرائم ضمن انجام کارهای جدی فرهنگی، خانواده‌ها هم باید وظایف خود را در قبال فرزندان به‌خوبی انجام دهند.

وی با بیان این که مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه باید همواره مد نظر مسئولان اجرایی و فرهنگی قرار گیرد، ادامه داد: یکی از مصادیق جرائم، ضرب و جرح است که ظلم محسوب می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: کارهای فرهنگی و تربیتی و رسوخ باورهای ارزشی در بین مردم و اعضای جامعه باید محور پیشگیری از جرائم قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این همایش که با حضور 200 نفر از فرماندهان و مسؤولان نظامی و انتظامی استان یزد برگزار شد، راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی جرم ایراد ضرب و جرح مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

۱۳۹۳/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...