نسخه چاپی

كریمی: دیگر علاقه‎ای به فوتبال ندارم

محمود كریمی دستیار سابق كرانچار می‌ خواهد از فوتبال دور باشد. او ادعا كرد دیگر علاقه ای به فوتبال ندارد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، کریمی تنها فرد ایرانی نزدیک به کرانچار بوده و می‌ تواند در خصوص شایعاتی مبنی بر مشکلات تونچی مربی دروازه‌بان های سابق این تیم در سپاهان صحبت کند. امروز حبیب کاشانی در مصاحبه ها اعلام کرده به شرطی با کرانچار قرارداد می‌ بندد که تونچی همراهش نباشد.

کریمی به "ورزش سه" در همین خصوص گفت: تونچی از بهترین مربی ـ گلرهای ایران بود و من هیچ وقت دعوایی بین او و هیچ کس دیگر در سپاهان ندیدم. شاید در تیمی اختلاف جزیی وجود داشته باشد به هر حال هر کسی از لحاظ رفتاری و شخصیتی متفاوت است اما دعوایی نبود.

او در رابطه با عملکرد کرانچار در تیم‌ملی امید گفت: من در این سه سال کنار کرانچار بودم و به نظر من خیلی خوب نتیجه گرفت. تیم‌ملی ایران چه تیم بزرگسالان و چه تیم امید مقدس است. اما فکر می‌ کنم کرانچار مربی خیلی بزرگتری است و می‌ توانست در جایگاه بالاتری مربیگری کند. در این مدت هم خیلی ناجوانمردانه در مورد او صحبت کردند و قهرمانی هایش را نادیده گرفتند. شایعاتی که در مورد غیرطبیعی بودن او مطرح شده بود، خیلی ناجوانمردانه بود و باید بگویم که او واقعا مظلوم واقع شده است. بعضی ها خودشان غرق در گناه اند اما بقیه را متهم می‌ کنند.

کریمی در پایان از بی علاقگی اش به فوتبال صحبت کرد: هیچ علاقه ای دیگر به فوتبال ندارم وگرنه در سپاهان می‌ ماندم شاید هم تا پایان عمرم دیگر به فوتبال برنگردم. بیشتر از این نمی‌ خواهم در مورد این شرایط صحبت کنم.

۱۳۹۳/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...