نسخه چاپی

هرگز دایی را نمی‌ بخشم !

حمودی می گوید به دلیل موضوع جعلی بودن كارت های پایان خدمت هرگز علی دایی را نمی بخشد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ علی حمودی بعد از مشکلاتی که برای کارت پایان خدمتش پیش آمد سرانجام راهی تراکتورسازی تبریز شد. او از وضعیتی که برایش پیش آمده ناراحت است خصوصاً از اینکه باید فقط ماهانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق بگیرد!

در مورد اتفاقاتي كه منجر ‌به جدايي‌ات از سپاهان شد چه صحبتي داري؟

روزهاي خيلي سختي را سپري كردم. شب‌هايي بود كه از فرط ناراحتي خوابم نمي‌برد. در كل در اين مدت سختي زيادي كشيدم. اتفاقات به گونه‌اي رقم خورد كه مجبور به ترك سپاهان شوم. خدا را شكر حداقل تكليفم مشخص و معلوم شد كه بايد دوره خدمت سربازي را پشت‌سر بگذارم.

اولين كسي كه موضوع جعلي بودن كارت‌هاي پايان خدمت را اعلام كرد علي دايي بود. در اين مورد چه صحبتي داري؟

پيش از اين اتفاق، من علي دايي را خيلي دوست داشتم اما پس از اين موضوع خيلي از او ناراحتم و هرگز او را نمي‌بخشم.

چرا به تيم تراكتورسازي پيوستي؟

امريه من فقط براي اين تيم صادر شده بود و بايد بگويم كه تراكتورسازي تيم خيلي خوبي است و خوشحالم پس از سپاهان باز هم در يك تيم بزرگ مانند تراكتورسازي بازي خواهم كرد. سپاهان تيم بزرگي است و من خيلي دوست داشتم با فركي كار كنم اما شرايط طوري رقم خورد كه بايد از اين تيم جدا مي‌شدم. بايد اين نكته را هم يادآور شوم كه من اين فصل هيچ پولي از سپاهان نگرفتم. البته مسئولان سپاهان حق دارند ناراحت باشند ولي بدانند كه اين اتفاقات دست ما نبود.

با حقوق ماهانه ۱۵۰ هزار تومان چه مي‌كني؟

جا دارد ابتدا يك موضوع را يادآور شوم. اميدوارم برخي خبرنگاران اينقدر پيگير اين ماجرا نباشند. يكي از اين بازيكنان من هستم و اگر خواستند قراردادم را مي‌گويم. رقم قرارداد ما ۱۵۰ هزار تومان است و مجبوريم در اين دو سال با اين رقم بازي كنيم. شايد امسال وام بگيريم يا در فهرست دريافت‌كنندگان يارانه ثبت‌نام كنيم.

در دربي‌اي كه منجر ‌به شكست ۳ بر ۲ استقلال با هت‌تريك زايد شد، مظلومي مدعي شده بود كه برخي بازيكنان خوزستاني در آن ديدار كم‌كاري كردند تا تيم نتيجه نگيرد. تو هم در آن ديدار حضور داشتي. آيا چنين اتفاقي رخ داد؟

من پرويز مظلومي را خيلي دوست دارم ولي بايد بگويم هيچ بازيكن استقلالي در آن بازي معروف يا ديگر بازي‌ها چنين كاري نمي‌كند. اين را هم درباره خودم مي‌گويم كه حاضرم از همه چيزم بگذرم اما در روزهايي كه در استقلال بودم اين تيم مقابل پرسپوليس برنده می‌شد.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...