نسخه چاپی

یشنهاد سلفی های مصر؛

قرآن بر نیزه كردن در قرن 21 !

الازهر در برابر خدا و كشور مسئولیت بزرگی بر عهده دارد تا بتوانیم كشور را به سوی فردای بهتری هدایت كنیم.

به گزارش نما پایگاه خبری الیوم السابع مصر نوشت، احمد الطیب، شیخ الازهر ضمن بیان این مطلب دیروز در دیدار با محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، عباس شومان، قائم مقام دانشگاه الازهر و رؤسای دانشکده‌های وابسته تصریح کرد: مصر در حال عبور از مرحله‌ای حساس است و این مسئله ایجاب می‌کند تمامی افراد جامعه مسئولیت خود در قبال کشور را بر عهده بگیرند.

وی تأکید کرد: الازهر در برابر خدا و کشور مسئولیت بزرگی بر عهده دارد تا بتوانیم کشور را به سوی فردای بهتری هدایت کنیم.

شیخ الازهر ضمن اشاره به مشارکت این دانشگاه در تمامی حرکت‌های ملی در طول تاریخ و ایستادن در کنار ملت مصر در تمامی سختی‌ها، افزود: ما دارای یک پیام هستیم و باید به این مسئله بیندیشیم که چگونه می‌توانیم خشتی روی بنای امنیت و آرامش کشور عزیزمان بگذاریم.

شیخ الازهر با اشاره به نیرنگ جدید برخی افراط گرایان که همانند خوارج خواهان بالا بردن قرآن‌ها هستند، اظهار داشت: امیرالمومنین علی بن‌ابی‌طالب[ع] در مورد خوارج فرمودند «آنها افرادی هستند که به دین و قرآن باور ندارند»، لذا هدف از نیرنگ کنونی افراط‌گرایان نیز بر هم زدن ثبات کشور است، با این حال ملت هوشیار مصر فریب آن را نمی‌خورد.





گفتنی است جبهه سلفی‌های مصر چند روز پیش در فراخوانی طرفداران خود را به برگزاری تظاهرات و بالا بردن نسخه‌های قرآن در روز 28 نوامبر جاری علیه حکومت مصر و آزادی بازداشت‌شدگان این جبهه دعوت کرده است.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...