نسخه چاپی

شعبده بازی كی روش در جام ملت ها

عکس خبري -شعبده بازي کي روش در جام ملت ها

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دوباره به جلد خود بازگشته است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، کی روش در کنفرانس مطبوعاتی امروزش، تردیدهایی درباره نتیجه گیری احتمالی تیم ملی در جام ملت های آسیا مطرح کرد که قاعدتا بخشی از استراتژی روانی او برای حضور در این تورنمنت است.

حرف های کی روش در این زمینه از جایی آغاز شد که خبرنگاری از او درباره نتیجه احتمالی ما در جام ملت ها پرسید. کی روش خیلی صریح گفت: چگونه می‌توانم از این موضوع خبر داشته باشم؟ ما با توجه به منابعی که در اختیار داشتیم برنامه ریزی کردیم و بازی‌های دوستانه ما با توجه به منابع مالی‌مان صورت گرفت. به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم بسیاری از بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی را برگزار کنیم.

این استراتژی با ادبیات قدرتمند سرمربی تیم ملی پیش خواهد رفت. نگاه کنید او برای مقایسه ایران و کره جنوبی از چه کلماتی استفاده کرده است: زمین تمرین مناسب نداشتیم، بازیکنانی نداریم که مانند بازیکنان تیم کره جنوبی در اروپا بازی کنند و با توجه به این مسائل خودمان را آماده می‌کنیم. وقتی تیم کره جنوبی به ایران آمد ما تصمیم گرفتیم بهترین زمینی که داریم را در اختیار آنها قرار دهیم اما داشته‌های ما همین است. ما باید بهترین کارمان را انجام دهیم و تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. درخواستی که دارم این است که در جام ملت‌ها کاری شبیه شعبده بازی انجام دهیم و ما می‌خواهیم به این مسابقات برویم و شعبه بازی کنیم.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...