نسخه چاپی

كفاشیان: شاید كی‌روش سبزی‌پلو خورده!

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینكه كی‌روش گفته امروز با بازیكنان نشستیم و چمن خوردیم، گفت: نمی‌دانم منظورش چه بوده از خودش بپرسید شاید هم مترجم اشتباه ترجمه كرده است، شاید هم سبزی‌پلو خورده كه فكر كرده به رنگ چمن است، ما هم در سربازی وقتی سبزی‌پلو می‌خوردیم می‌گفتیم چمن پلو خوردیم.

به گزارش نما به نقل از فارس،علی کفاشیان در پایان جلسه هیأت رئیسه فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: ادامه جلسه به چهارشنبه موکول شد قرار شد که حسابرس مالی گزارش بدهد و این جلسه ادامه جلسه دو هفته پیش بود.در این جلسه در مورد درآمدها و هزینه‌های پیش‌بینی شده صحبت کردیم.

وی در مورد اینکه چرا بودجه فدراسیون تصویب نشد و مشکلش چه بود، گفت: بحث هنوز در این مورد شروع نشده است، گزارش مالی و عملکرد آن توسط حسابرس قانونی ارائه شد و ایرادهایی به آن گرفتیم که قرار شد این ایرادها برطرف شود و ما اسناد را دادیم تا مدارک کامل شود.

وی در مورد حضور خداداد عزیزی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان در فدراسیون گفت: کدام عزیزی، ما عزیزی زیاد داریم یک عزیزی دیگر هم مربی است. در این مورد هنوز هیچ چیز کمیته فنی و توسعه به ما اعلام نکرده باید ابتدا در این کمیته این مسئله تصویب شود و سپس به هیأت رئیسه ارائه شود.

وی در مورد احتمال تغییر رئیس کمیته فنی توسعه و انتخاب سرپرست برای این کمیته که از سوی خودش اعلام شد گفت: من کی چنین چیزی گفتم. هادی آیت‌اللهی رئیس کمیته فنی توسعه است و در جلسات ما حضور داشته است. طبق اساسنامه هر پیشنهادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان، نوجوانان یا امید شود باید در هیأت رئیسه فدراسیون هم به تصویب برسد.

وی در مورد عزل وینگادا و انتخاب کرانچار گفت:‌ در مورد عزل وینگادا کمیته فنی صحبت کرد و عزل او انجام شده است اما برای ورود سرمربی جدید هیأت رئیسه باید تصمیم بگیرد.

کفاشیان در مورد بازداشت سعید حلافی گفت: من در جریان این مسئله نیستم و نمی‌دانم چه بوده اما قانون وظایفی دارد که اگر کسی تخلف کرد با آن برخورد می‌شود ما هم در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی مسائل را بررسی می‌کنیم و حکم می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش گفته امروز با بازیکنان نشستیم و چمن خوردیم، گفت: نمی‌دانم منظورش چه بوده از خودش بپرسید شاید هم مترجم اشتباه ترجمه کرده است، شاید هم سبزی‌پلو خورده که فکر کرده به رنگ چمن است، ما هم در سربازی وقتی سبزی‌پلو می‌خوردیم می‌گفتیم چمن پلو خوردیم.

وی در مورد حضور جلال طالبی سرمربی سابق تیم ملی در تمرین این تیم گفت: به هر حال حضور پیشکسوتان فوتبال مایه دلگرمی است. او مربی تیم ملی هم بوده و اگر مربیان دیگر هم بیایند بازیکنان روحیه می‌گیرند به هر حال بازی‌های ملی است.

وی در مورد اینکه خداداد عزیزی گفته باید بازیکنان جوان در لیگ بازی کنند،‌گفت: من چه باید بگویم.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...