نسخه چاپی

واریز ۷ میلیارد تومانی به حساب یك شهروند! +عكس

شاید برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده باشد كه مبلغی به اشتباه توسط فردی و یا شماره حسابی ناشناخته به حسابتان واریز شده باشد و یا اینكه شما اشتباها مبلغی را به حسابی واریز كرده باشید.

به گزارش نما به نقل از فرهنگ نیوز،اما این بار اتفاقی عجیب برای یکی از کابران دستگاه کارت خوان فروشگاهی افتاده است. داستان از این قرار است که فردی با حساب بانکی نه چندان بالا برای خرید به یکی از فروشگاه‌ها مراجعه و وقتی خرید الکترونیکی انجام می‌دهد، متوجه می‌شود که مبلغی بیش از 7 میلیارد تومان در حسابش است!

رسید این خرید که در تصویر ذیل آمده است، نشان می‌دهد 70 میلیارد و 964 میلیون و 242 هزار و 335 ریال موجودی حساب این شهروند است اما این فرد می‌گوید که مبلغی اندکی در حسابش پول داشته است. در ادامه این شهروند برای بررسی موضوع به دستگاه خودپرداز مراجعه می‌کند اما با کمال تعجب می‌بیند که این مبلغ واهی از حساب وی ناپدید شده است.

2748289_526.jpg

به جز این موضوع که به نظر می رسد شرکت پرداخت الکترونیک شاپرک در این زمینه اشتباهی عمل کرده باشد، نکته جالب توجه تاریخ فیش صادر شده است که تاریخ آن هنوز نرسیده و مربوط به اول آذرماه امسال است.

این درحالی است که شرکت پرداخت الکترونیک شاپرک این روزها در حال آماده سازی زمینه جهت اجرای طرح اخذ کارمزد از دارندگان پایانه های فروشگاهی است و این نگرانی وجود دارد که با افزایش حجم تراکنش‌ها، اشتباهاتی بزرگ برای مشتریان نظام بانکی ایجاد شود.

این طرح به گفته یکی از اعضای شورای پول و اعتبار، با توجه به اینکه گزارش بانک مرکزی تکمیل شده است، اولین دستور کار جلسه آتی شورای پول و اعتبار خواهد بود.

۱۳۹۳/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...