نسخه چاپی

بانویی كه در 72 سالگی حافظ قرآن شد

علاوی پس از اتمام حفظ قرآن به‌عنوان مسن‌ترین بانوی حافظ قرآن در استان بیت‌ لحم فلسطین شناخته شد و به همین خاطر در یك مراسم نمادین كه به همین مناسبت در شهر بیت لحم برگزار شد، از وی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش نما، بانوی ۷۲ ساله فلسطینی پس از اتمام حفظ کل قرآن کریم به عنوان مسن‌ترین بانوی حافظ قرآن در استان «بیت لحم» فلسطین مورد تجلیل قرار گرفت.



ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی(معا)نوشت: حاجیه «مریم حسن سلامه علاوی»(أم عدنان) بانوی فلسطینی از استان «بیت لحم» این کشور است که در 72 سالگی توانست حفظ قرآن کریم را به پایان برساند.


علاوی پس از اتمام حفظ قرآن به‌عنوان مسن‌ترین بانوی حافظ قرآن در استان بیت‌ لحم فلسطین شناخته شد و به همین خاطر در یک مراسم نمادین که به همین مناسبت در شهر بیت لحم برگزار شد، از وی تجلیل به عمل آمد.


«نائل عبدالرحمن»، رئیس انجمن سرپرستی ایتام شهر بیت‌ لحم که برگزارکننده این مراسم بود، در سخنانی، خرسندی و افتخارکردن خود نسبت به این بانوی 72 ساله را ابراز کرد.


وی به حدیث نبوی «أطلبوا العلم من المهد الی اللحد»، (زگهواره تا گور دانش بجوی) اشاره کرد و گفت: این خانم مسن این گفتار رسول الله(ص) را کاربردی کرده و به بهترین شکل به آن عمل کرده است.


عبدالرحمن در ادامه با تأکید بر این‌ که طلب علم سن و مرز نمی‌شناسد، ابراز امیدواری کرد که این بانوی حافظ قرآن 72 ساله فلسطینی الگویی برای تمامی افراد مسن در جامعه و حتی جوانان، دختران و پسران فلسطینی باشد.



۱۳۹۳/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...