نسخه چاپی

احسان علیخانی در لیست اخراجی‎های سیما؟!

عکس خبري -احسان عليخاني در ليست اخراجي‎هاي سيما؟!

در ادامه سیاست‌های عجیب صداوسیما در برخورد با مجریان محبوب و شناخته‌شده تلویزیون، این بار قرعه به‌نام «احسان علیخانی» افتاد تا او هم به لیست ممنوع‌الكاری‌های صداوسیما اضافه شود و برنامه محبوب "ماه عسل" اش باز هم با یك مجری دیگری پخش شود!

به گزارش نما به نقل از سینمافا، احسان علیخانی مجری جوان و مشهور تلویزیون به لیست اخراجی های صداوسیما اضافه شد تا یک بار دیگر نتواند بر روی صندلی ماه عسل خود بنشیند و اتفاق دو سال پیش دوباره برایش تکرار شود و رمضان امسال بدون علیخانی حال و حوای دیگری پبدا کند.

صداوسیما باید بداند برنامه محبوب "ماه عسل" که هر سال در ایام ماه مبارک رمضان با استقبال خوب مردم روبرو می شود یقین به خاطر نام و اجرای علیخانی است. هرچند که پیش از این عدم رضایت مردم از حضور حسن جوهرچی به عنوان مجری "ماه عسل" با واکنش های تند منتقدان و مردم روبرو شده بود اما معلوم نیست این سیاست های نادرست به چه دلیل انجام می شود.

پیش از این نیز، برنامه های محبوب و قدرت مندی چون "پارک ملت"، "جمع ما" و ... نیز به لیست توقیفی‌های صداوسیما اضافه شده بود که خوشبختانه یقیه مجریان اجرای آن ها را برعهده نگرفته بودند.

از سوی دیگر؛ حضور علیخانی برای اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو دلیل دیگری می تواند باشد تا مدیران شبکه سوم این مجری را تنبیه کرده باشند.

پیش از این در خبرها آمده بود عدم حضور علیخانی در ماه عسل امسال بدلیل قانون جدید صداوسیما مبنی بر عدم اجازه گفتگوی مجریان مرد با مهمانان زن در تلویزیون است که این احتمال و خبر کذب محض بوده زیرا برنامه هفتگی خوشا شیراز و زاینده رود هر هفته مهمانان خانمشان با مجریان مرد به گفتگو می‌نشینند و به نظر می رسد این قانون هنوز اجرایی نشده است.

پیش بینی می شود این حرکت ناپسند صداوسیما در برخورد با علیخانی و برنامه‌اش مورد اعتراض و انتقاد سراسری مردم روبرو شود و تلفن‌های روابط عمومی شبکه سوم دائماً در حال زنگ خوردن باشد!

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...