نسخه چاپی

در دیدار احمدی‌نژاد و جبرئیل چه گذشت؟

محمود احمدی نژاد عصر یكشنبه در دیدار احمد جبرئیل با تاكید بر اینكه رژیم صهیونیستی نباید حتی در یك وجب از خاك فلسطین بماند گفت:رژیم صهیونیستی مانند یك غده سرطانی است كه باید نابود شود.


به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد عصر یکشنبه در دیدار احمد جبرئیل ، دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مهمترین و خطرناکترین دشمن کشورهای منطقه است، گفت: این رژیم جعلی در واقع نماد دولت های غربی و آمریکا و به عبارتی دیگر، راه ورود آنها به منطقه است.

رییس جمهور رژیم صهیونیستی را مهمترین پایگاه دولت های غربی به ویژه آمریکا در منطقه دانست و ‌افزود: غربی ها به سرکردگی آمریکا تلاش می کنند تا این رژیم جعلی را حفظ نمایند و این موضوع را مهمترین وظیفه خود می دانند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه وجود رژیم صهیونیستی در منطقه نقطه اصلی وحدت کشورهای استکباری است، به افول بیش از پیش این رژیم جعلی اشاره کرد و تصریح کرد: طی سالهای اخیر موقعیت رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه به خطر افتاده است و آنها نیز از این موضوع مطلع بوده و بدنبال حفظ خود در منطقه هستند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی از هر کار دیگری ضروری تر است، اظهار داشت: نباید اجازه داد که رژیم صهیونیستی حتی در یک وجب از خاک فلسطین باقی بماند، زیرا این رژیم همچون غده ای سرطانی است که باید از ریشه نابود شود.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه امروز ملت های آزاده و عدالت طلب باید تمام توان خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی به کار گیرند، خطاب به دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران در کنار شما و ملت فلسطین و آرمانهای آن و همچنین گروه های مقاومت، خواهد ماند.

احمدی نژاد افزود: امروز هر کس مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و در برابر فشارها صبر داشته باشد، قطعاً پیروز میدان است و شرایط به لطف خدا به نفع کشورهای عدالت طلب و آزادی خواه رقم خواهد خورد.

* دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در این دیدار گزارشی از شرایط منطقه و تحرکات غربی ها در خاورمیانه به رییس جمهور ارائه کرد.

وی با بیان اینکه درک ما از کشمکش های موجود در منطقه با جمهوری اسلامی ایران واحد است، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران تاثیر بسیار زیادی بر ملت های منطقه و امت اسلامی دارد و ما شاهد آن هستیم که ایران در تمامی زمینه ها به پیشرفت های شگرفی دست پیدا کرده است که این امر اتفاق بزرگی برای امت اسلامی محسوب می شود.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با بیان اینکه موضع گیری غرب علیه ایران آن هم بخاطر مساله هسته ای دروغی بیش نیست، تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورها دارای فعالیت هسته ای هستند اما غرب به خصوص آمریکا هیچ موضعی از خود در قبال آنها نشان نمی دهد.

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...