نسخه چاپی

كار"مصطفای شهید"در نطنز برای گره‌گشایی مشكلات جهان بود

عکس خبري -کار"مصطفاي شهيد"در نطنز براي گره‌گشايي مشکلات جهان بود

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: كارهایی كه مصطفی در سایت هسته‌ای نطنز انجام داد، برای گره‌گشایی مشكلات ایران و جهان بود.

ظهر امروز ویژه برنامه اربعین شهید مصطفی احمدی روشن در تالار دانشکده انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با حضور پدر شهید و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و اساتید و همرزمان شهید در عرصه جهاد دانشگاهی برگزار شد.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با بیان خصوصیات عالی جوان شهیدش که موجب بزرگی و شکوه جاودانه او شد سه نکته را خطاب به دانشجویان اعلام کرد.

رحیم احمدی، مصطفی شهید را فرزند صالح و چراغ زندگی خانواده‌اش خواند و با بیان اینکه دعای خیر من و مادرش همیشه بدرقه راهش بود، افزود: فرزند در هر مرتبه علمی محتاج دعای والدین است، مصطفی شهید بی شایبه‌ترین محبت‌ها را به من و مادرش عرضه کرد.

وی با اشاره به مردمی بودن شهید با عنوان سرباز دلسوز مردم بیان داشت: شهید گره‌گشای مشکلات مالی و گره‌های زندگی مردم بود، ما بعد از عروجش پی بردیم که جریان فکری و مسائل شخصی این فرزند چگونه بود و ما خداوند را برای این هدیه بزرگی که به ما ارزانی داشته شکر می‌کنیم و بدون هرگونه نارضایتی مصطفی را به خداوند اهدا می‌کنیم.

احمدی روشن عنوان کرد: کارهایی که مصطفی در سایت هسته‌ای نطنز کرد برای گره‌گشایی مشکلات ایران و جهان بود.

وی افزود: به خاطر حیطه امنیتی نباید خدمات بزرگ شهید را عنوان کرد، ولی تلاش‌های وی جهادگونه بود و اینکه چه چیزها و قطعاتی را که به ما نمی‌دادند؛ ولی مصطفی به هر ترتیب برای جمهوری اسلامی تهیه می‌کرد.

احمدی روشن با اشاره به اقدام هزاران دانشجوی دانشگاه‌های کشور در تغییر رشته‌های دانشگاهی خود به رشته شیمی هسته‌ای که در اعلام وفاداری به خط سرخ شهید انجام شد، اذعان داشت: همه این افتخارات به برکت لطف خدا و خون شهیدان عرصه علمی است.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در پایان متذکر شد: مصطفی اینگونه بزرگ شد، اغلب اوقات با وضو و شاکر، بالاترین نیکویی خداوند شهادت بود که مصطفی شهید از آن بهره گرفت.

۱۳۹۰/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...