نسخه چاپی

امیدواری وزیر جوان به نتیجه مذاكرات

عکس خبري -اميدواري وزير جوان به نتيجه مذاكرات

وزیر امور خارجه اتریش با ابراز امیدواری درباره موفقیت آخرین دور مذاكرات هسته ای ایران با ۵+۱ همچنین تاكید كرد كه من افتخار می كنم كه این دور از مذاكرات در وین برگزار می شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، "سباستین کورس" وزیر امور خارجه اتریش در گفتگو با خبرگزاری APA اتریش برای موفقیت در مناقشات اتمی ایران با غرب ابراز امیدواری کرده و اظهار داشت که این می تواند شروعی برای یک تحول مثبت ایران باشد.

وی همچنین تاکید کرد که من افتخار می کنم که این دور مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ در وین برگزار می‌شود. اتریش و وین می توانند دوباره به عنوان مکان گفتگوها خود را نشان دهند. من برای یک نتیجه مثبت این مذاکرات سخت قبل از پایان موعد مقرر در ۲۴ نوامبر امیدوارم.

در روز دوشنبه، ۲۴ نوامبر مذاکرات اتمی ایران با غرب در وین خاتمه می یابد. بر اساس اطلاعات محافل دولتی آمریکا در حال حاضر تمدید مذاکرات هسته ای در دستور کار نیست و این مسئله در گفتگوها موضوع بحث نخواهد بود.

بر اساس این اطلاعات البته پیشرفت هایی در مذاکرات بین جمهوری اسلامی و ۱+۵ وجود داشته است، اما مشخص نیست آیا می توان بر این شکاف ها غلبه کرد.

"محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان نیز در وین درباره خواسته های بیش از حد غرب هشدار داده و تصریح کرد که باید به راه حلی به نفع ملت دست یافته شود.

۱۳۹۳/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...