نسخه چاپی

ترقی: در برنامه‌ریزی‌های كوتاه مدت كشور جای رسانه‌ها و مطبوعات خالی است

عکس خبري -ترقي: در برنامه‌ريزي‌هاي کوتاه مدت کشور جاي رسانه‌ها و مطبوعات خالي است

یك عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی اظهار كرد: كشورهایی كه توانسته‌اند از طریق رسانه‌های خود افكار عمومی جامعه را مهندسی كنند در زمان كوتاه‌تری به اهداف خود رسیده‌اند.

به گزارش نما، حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش رسانه‌های در توسعه سیاسی کشور، گفت: مطبوعات و رسانه‌های یکی از پایه‌های اساسی توسعه سیاسی یک کشور محسوب می‌شوند و به هر میزان که بتوانند در همسو کردن حرکت توسعه‌ای کشور با خواست و نیاز مردم تلاش کنند حرکت جامعه به سمت آرمان‌ها را سریع‌تر و با موافقت بیشتری همراه می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که نقش رسانه‌ها در همراه کردن مردم با اهداف توسعه‌ای کشور بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: کشورهایی که توانسته‌اند از طریق رسانه‌های خود افکار عمومی جامعه را مهندسی کنند در زمان کوتاه‌تری به اهداف خود رسیده‌اند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: این در حالی است که متأسفانه در کشور ما در برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت جای رسانه‌ها و مطبوعات خالی است. امیدوارم که در برنامه ششم توسعه جایگاه و نقش مطبوعات و رسانه‌ها برای تحقق اهداف توسعه مشخص شود و دولت نیز آن طور که باید به رسانه‌ها کمک کند تا بتوانند در دستیابی به اهداف توسعه‌ای تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس مرکز بین‌المللی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر این‌که رسانه‌ها باید در راستای اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی که برای خود تعریف می‌کنند تلاش و حرکت کنند، گفت: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و موضوعاتی که آنها را از رسیدن به اهداف خود بازمی‌دارد، پرهیز کنند و تمام انرژی و تلاش خود را به موضوعاتی معطوف کنند که آنها را در رسیدن به اهداف کمک می‌کنند.

ترقی در پایان با اشاره به عملکرد خبرگزاری ایسنا در عرصه اطلاع‌رسانی، اظهار کرد: ایسنا تجلی تلاش قشر فرهیخته و دانشجوی کشور و نشان‌دهنده تحرک دانشجویان در کشور است. خبرگزاری ایسنا نشان ‌دهنده نوآوری و خلاقیت دانشجویان کشور است و انتظاری که از این خبرگزاری می‌رود این است که نسل جوان با انقلاب و آرمان‌ها و اهداف کلان آن آشنا و نزدیک کند.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...