نسخه چاپی

مصدومیت 57 نفر در دو سانحه رانندگی

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اعلام كرد: به دنبال ۲ حادثه صبح امروز در خراسان شمالی و برخورد و واژگونی خودروها، ۵۷ تن از هموطنان مصدوم شده و ۱۴ نفر به مراكز درمانی منتقل شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حسین درخشان با اعلام جزئیات این حوادث، تشریح کرد: به دنبال واژگونی اتوبوس در جاده رشت - مشهد در گرمه، محور آشخانه - گلستان، نرسیده به رباط قره‌بیل در ساعت ۴:٢۵ صبح امروز، ۲۵ نفر آسیب‌دیده و ۲۱ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان این که برای این امدادرسانی در این حادثه ۷ تیم عملیاتی شامل ۱۶ نفر اعزام شدند، افزود: بر این اساس امدادگران و نجاتگران جمعیت‌هلال‌احمر ۸ نفر از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کرده و ۳ مصدوم را از حادثه رها کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اظهار کرد: به علاوه در حادثه دیگری که ساعت ۴:١٠ امروز در خراسان شمالی به علت برخورد کامیون با اتوبوس در کیلومتر ۲۲ محور بجنورد – آشخانه، بعد از روستای بدرانلو رخ داد، ۴۵ تن حادثه‌دیده و ۳۶ تن مصدوم شدند.

وی با اشاره به این که برای امدادرسانی در این عملیات‌ها ۶ تیم امداد و نجات شامل ۱۵ نفر اعزام شدند، گفت: بر این اساس ۶ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...