نسخه چاپی

فرمایشات رهبر ایران درباره تسلیح كرانه باختری باید عملی شود

عکس خبري -فرمايشات رهبر ايران درباره تسليح کرانه باختري بايد عملي شود

عضو مجلس قانونگذاری فلسطین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تسلیح كرانه باختری گفت: اینچنین موضعگیری جای تقدیر و تشكر دارد. این درخواست باید جامه عمل بپوشانده شود و مردم فلسطین بویژه ساكن كرانه باختری مسلح شوند.

به گزارش نما، "مشیرالمصری" در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها در شهر قدس اشغالی گفت: صهیونیست ها بر اساس یک برنامه از پیش طراحی شده علیه مسجدالاقصی اقدام می‌کنند. آنان می خواهند این مسجد را از بین ببرند و هیکل واهی سلیمان را آنجا بنا کنند. تظاهرات و اقدامات مردم فلسطین در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها جرقه های انتفاضه سوم این ملت یعنی انتفاضه مسجدالاقصی است و این تنها گزینه فلسطینیان در برابر این تجاوزات است.

خاموش کردن شراره‌های انتفاضه

این عضو مجلس قانونگذاری فلسطین با تاکید بر اینکه هدف دشمن صهیونیستی خاموش کردن شراره های انتقاضه سوم ملت فلسطین است، گفت: براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم نشست‌های مشترکی بین سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین با هدف متوقف ساختن انتفاضه مسجدالاقصی برگزار شده است. به رغم این نشست‌ها و دیدارها، اقدامات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان برای متوقف کردن مردم فلسطین با شکست مواجه خواهد شد و ملت با تمام توان از مسجد الاقصی دفاع خواهد کرد. لذا مقاومت گزینه بیشتر فلسطینیان است و براساس همین راهبرد، شاهد شراره های انتفاضه مسجدالاقصی هستیم و دشمن صهیونیستی هم نمی تواند آن را خاموش سازد.

شیوه های ابتکاری درمبارزه

این رهبر برجسته فلسطینی درباره پروژه یهودی سازی اسرائیل در قدس اشغالی گفت: ملت فلسطین درمبارزه با رژیم صهیونیستی از شیوه‌ها و روش‌های ابتکاری استفاده می‌کند که نمونه آن را می توان به حمله جوانان فلسطینی با خودرو به صهیونیست ها در شهر قدس یا کرانه باختری ملاحظه کرد. در اثر این حملات چند صهیونیست به شدت مجروح شدند که یکی - دو نفر از آنان در بیمارستان جان خود را از دست دادند[یا عملیات شهادت طلبانه دیروز قدس اشغالی که به هلاکت ۵ صهیونیست انجامید]. با وجود این، ملت فلسطین نیازمند حمایت مالی و نظامی است و امیدواریم که فلسطینیان ساکن کرانه باختری رود اردن، قدس و نوار غزه مسلح شوند تا بتوانند در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی مقاومت کنند.

ضرورت مسلح شدن فلسطینیان

المصری درباره دعوت چندماه قبل رهبرمعظم انقلاب برای مسلح کردن ساکنان کرانه باختری رود اردن گفت: اینچنین موضع‌گیری جای تقدیر و تشکر دارد. این درخواست باید جامه عمل بپوشانده شود ومردم فلسطین بویژه ساکن کرانه را مسلح کرد. آنان می‌توانند در برابر دشمن صهیونیست به پیروزی دست پیدا کنند و معادله جدیدی را درخاورمیانه رقم بزند. این ملت توانایی آن را دارد که تمام مانعی که تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی درپیش پای آنان قرار داده اند، از بین ببرند.


پایداری در جهاد و مقاومت

این عضو دفتر سیاسی حماس در پایان به سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال تجاوزات صهیونست‌ها به مسجدالاقصی اشاره کرد و درباره چگونگی پایان این بحران گفت: ملت‌ها و کشورهای اسلامی و عربی باید به وظیفه خود در قبال قدس و فلسطین پایبند باشند. اکنون آنها مردم فلسطین را در برابر تجاوزات صهیونیست ها به مسجدالاقصی تنها رها کرده‌اند درحالی که حفظ و حراست این مسجد وظیفه تمام مسلمانان است . ملت ما عهد بسته است که در راه جهاد، انقلاب و مقاومت پایدار باشد تا فلسطین را آزاد کند.

۱۳۹۳/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...