نسخه چاپی

تصادف زنجیره ای در جاده تهران - مشهد

تصادف زنجیره ای پنج دستگاه خودرو در مسیر تهران به مشهد كه نزدیك ساعت 19 امروز - چهارشنبه - رخ داد، سبب شد این مسیر در حد فاصل شاهرود - مشهد مسدود شود كه با حضور نیروهای امدادی و انتظامی دقایقی قبل این راه باز شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا ، این حادثه در کیلومتر 25 جاده شاهرود - میامی اتفاق افتاده و خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

در این تصادف دو کامیون، یک وانت بار و دو دستگاه خودرو سواری آسیب دیده اند و چهار مصدوم آن نیز برای درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

مدیر عامل آتش نشانی شاهرود در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: حادثه اول به علت سرعت زیاد و عدم توانایی در هدایت کامیون در حرکت مسیر غرب به شرق و برخورد آن با کامیون پارک شده در حاشیه جاده شروع شده و سپس نیسان وانتی نیز به کامیون ها برخورد کرد ه و پشت سر آن هم یک خودرو تیبا به زنجیره تصادف پیوسته است.

علیرضا محمدی ادامه داد که خودرو پنجم نیز یک سواری 206 بوده که بر اثر واژگونی دچار حریق نیز شده است.

به گفته وی برای امداد و نجات پنج دستگاه خودرو آتش نشانی به همراه 25 نیروی امداد و نجات همراه با ماموران نیروی انتظامی به محل اعزام شدند که موفق شدن ضمن کمک به حادثه دیدگان قبل از ساعت 21 راه را باز کنند.

نیروهای راهنمایی و رانندگی نیز به علت برودت هوا، لغزندگی راهها نسبت به ضرورت رعایت نکات ایمنی برای تردد ایمن در محدوده این حادثه هشدار داده اند.

فاصله شاهرود تا میامی حدود 65 کیلومتر است .

شهرستان شاهرود از سمنان مرکز استان ، 183 کیلومتر و سمنان تا تهران نیز حدود 220کیلومتر فاصله دارد.

۱۳۹۳/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...