نسخه چاپی

كتاب پیشگیری از اعتیاد به‌ مدارس می‌رود

معاون تندرستی و سلامت وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: كتاب پیشگیری از اعتیاد برای نخستین بار برای برخی پایه‌های مدارس چاپ می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهرزاد حمیدی عصر دیروز چهارشنبه در ششمین اجلاس مدیران ادارات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی در خانه معلم مشهد در ارتباط با سند تحول اظهار کرد: سند تحول 6 ساحت عبادی، اخلاقی، فناوری، زیستی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه اگر تمرکز ذهنی داشته باشیم خروجی خوبی نیز دریم، گفت: خروجی ما باید مناسب باشد وگرنه با مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف روبه‌رو می‌شویم.

معاون تندرستی و سلامت وزیر آموزش‌ و پرورش به تأکید مقام معظم رهبری در بحث ورزش اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در سخنان خود فرموده‌اند تعلیم، تهذیب و ورزش و آموزه‌های پهلوانی در میدان عمل تزریقی نیست و باید در میدان عمل آزموده شود.

حمیدی با بیان اینکه دانش‌آموزان درس‌ها را در میدان عمل می‌آموزند، گفت: درس تربیت بدنی رویکردی تربیتی دارد که باید در مدارس پیاده شود.

وی نگاه وزیر آموزش‌ و پرورش را نخبه پروری دانست و عنوان کرد: نخبگان در المپیادهای جهانی شرکت می‌کنند و به این المپیادها ارزش می‌دهند بنابراین باید برایشان شخصیت قائل شویم تا بهتر نتیجه بگیریم.

معاون تندرستی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش از تشکیل کمیته‌های استانی خبر داد و گفت: امیدواریم کمیته‌‌های مناطق نیز به زودی شکل بگیرد.

حمیدی از چاپ چند کتاب جدید برای مدارس خبر داد و تصریح کرد: در مدارس کتاب‌های جدیدی چاپ شده که یکی از آنها کتاب پیشگیری از اعتیاد است که برای نخستین بار برای مدارس چاپ شد.

وی به دیگر طرح‌ها اشاره کرد و یاداور شد: طرح کانون‌های مدرسه‌ای در ورزش و طرح‌ سلامت در ارتباط با بوفه‌های مدارس در حال اجراست.

۱۳۹۳/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...