نسخه چاپی

وزیر كشور: سیاست دولت ایجاد توازن است

وزیر كشور گفت: سیاست دولت تدبیر و امید ایجاد توازن و تعادل در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری بین استانهای مختلف است.

به گزارش نما 'عبدالرضا رحمانی فضلی' روز پنجشنبه در 'همایش بین المللی سرمایه گذاری همدان' افزود: وزارت کشور در خدمت سرمایه گذاران است و این سیاست دولت تدبیر و امید می باشد که استانها را 'توسعه محور' مدیریت نماید.

وی گفت: ارتقا سطح اقتصادی و توان ملی جزو ویژگیهای سرمایه گذاران است که دولت در این خصوص همکاری و حمایت همه جانبه دارد.

وزیر کشور همچنین با قدردانی از حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در همایش بین المللی سرمایه گذاری استان همدان اضافه کرد: راه سرمایه گذاری در همدان با حمایتهای صورت گرفته از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و نیز مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بسیار هموار است.

وی با تاکید بر ایجاد دبیرخانه همایش بین المللی سرمایه گذاری در استان همدان گفت: تمام مصوبات، تصمیمها و تفاهمنامه ها به صورت جدی از سوی استاندار و مدیران اجرایی که بابت برپایی این همایش زحمت کشیده اند پیگیری و اجرا شود.

همایش دو روزه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری همدان با حضور 500 میهمان و سرمایه گذار داخلی و خارجی امروز پایان می یابد.

به گفته سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری همدان در چارچوب این همایش 48 فقره تفاهمنامه و قرارداد با سرمایه گذارانی از روسیه، ژاپن، هند جمهوری تاتارستان در بخشهای مختلف منعقد شده است.

ارز ریالی این تفاهنامه ها در بخشهای کشاورزی، عمران و ساختمان و نیز صنعت افزون بر 15 هزار میلیارد ریال است. شش قرارداد به ارزش 65 میلیون دلار شامل صادرات مصالح ساختمانی، دام زنده و گوشت، گردشگری سلامت و تجارت نیز در همین چارچوب با گروه اقتصادی اقلیم کردستان عراق منعقد گردید. در این همایش 37 موافقتنامه اصولی و جواز تاسیس برای سرمایه گذاران به ارزش پنج هزار و 250 میلیارد ریال نیز در بخشهای کشاورزی، صنعت و میراث فرهنگی منعقد و صادر شد.

۱۳۹۳/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...