نسخه چاپی

چرا دنیزلی به ایران نمی‌آید؟

عکس خبري -چرا دنيزلي به ايران نمي‌آيد؟

در حالی كه مدیرعامل پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات بازیكنان بزرگ و خوبی جذب كرده اما سرمربی این تیم در تركیه به‌سر می‌برد و هیچ خبری از او نیست.

مصطفي دنيزلي پس از آخرين ديدار پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا که با شکست 3 بر صفر سرخ‌پوشان مقابل الاتحاد عربستان همراه شد، به ترکيه رفت و تا امروز خبري از او نشده است.

در اين مدت خبرهاي ضد و نقيضي در اين باره منتشر شد. از يک سو گفته مي‌شد اين مربي درحال مذاکره با باشگاه بشيکتاش است و از سوي ديگر برخي اعتقاد داشتند که او چون يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد،‌ به ايران بازخواهد گشت.

مصاحبه‌هاي مختلف از دنيزلي و البته متفاوت همه را دچار سردرگمي کرد. در برخي از مصاحبه‌هاي منتشر شده در رسانه‌هاي ترکيه، دنيزلي از تمايلش براي مربيگري در بشيکتاش حرف مي‌زند و در آن سو در مصاحبه‌ با رسانه‌هاي ايراني همه چيز را تکذيب مي‌کرد.

در اين مدت مسئولان باشگاه پرسپوليس موضع روشني اتخاذ نکردند و رويانيان تنها به ذکر اين نکته که دنيزلي با ما قرارداد دارد و مي‌خواهد پولش حلال باشد، بسنده کرد. مديرعامل پرسپوليس البته زماني که ديد دنيزلي فعلا خيال بازگشت به ايران را ندارد، گفت که مرخصي اين مربي را تمديد کرده است!

دنيزلي به بهانه آنچه که بيماري همسر و پدر همسرش اعلام شده، در ترکيه است و در تازه‌ترين اخبار، گفته شده که ممکن است تا پايان هفته جاري به کشورمان بازگردد، البته اگر اين بار هم همانند گذشته نباشد.

اين در شرايطي است که بيشتر تيم‌هاي ليگ برتري تمرينات خود را براي حضور در ليگ دوازدهم آغاز کرده‌اند. در شرايطي که رويانيان در تهران دنبال بمب ترکاندن است و با جذب بازيکنان بزرگ در انديشه ساختن تيمي قوي است، دنيزل در ترکيه به سر مي‌برد و مشخص نيست چه زماني مي‌خواهد به ايران بازگردد.

آنهايي که فوتبالي هستند مي‌دانند که بهترين زمان براي آماده سازي يک تيم همين روزهايي است که پرسپوليس در حال از دست دادن آنها است. نتيجه‌گيري يک تيم ارتباط مستقيمي به دوران بدنسازي و تمرينات آماده سازي پيش از فصل دارد و پرسپوليس به راحتي در حال از دست دادن اين روزها است.


دوازدهمين دوره ليگ برتر 31 تير يعني حدود 40 روز ديگر آغاز مي‌شود اما پرسپوليس هنوز تکليف سرمربيگري‌اش را نمي‌داند. از يک سو گفته مي‌شود دنيزلي تمايلي براي بازگشت به ايران ندارد و از سويي ديگر اعلام مي‌شود او قرارداد دارد و بايد به ايران بيايد. باز هم از يک طرف شنيده مي‌شود مسئولان باشگاه پرسپوليس به دليل نتايج نامطلوب تمايل چنداني به ادامه فعاليت با دنيزلي ندارند و به دنبال يک مربي ديگر هستند.

در اين ميان نام دايي و مربيان خارجي مطرح مي‌شود اما مسئولان باشگاه پرسپوليس تا کنون پاسخ روشن و واکنش قاطعي در مقابل اين شايعات و مسائل رخ داده نشان نداده‌اند.

سؤال اينجاست که مديران باشگاه پرسپوليس تا چند وقت ديگر مي‌خواهند منتظر دنيزلي بمانند. آيا در قرارداد اين مربي درباره مرخصي و حضور اين مربي در ايران چيزي ذکر نشده و اگر ذکر شده پس چرا امروز دنيزلي تا هر زمان که مي‌خواهد در خارج از کشور مي‌ماند و مديران پرسپوليس واکنشي نشان نمي‌دهند؟

صداي اين روزهايي که پرسپوليس از دست مي‌دهد بعدا درمي‌آيد. يعني زماني که ليگ آغاز شود و پرسپوليس به خاطر از دست دادن فصل آماده سازي طوري به ميدان برود که هوادارانش را نااميد کند. هواداران پرسپوليس بعد از سپري کردن يک فصل کابوس وار ديگر تحمل ناکامي‌هاي اين تيم آن هم با ستاره‌هاي بزرگ را ندارند. مشکل اما اينجاست که رويانيان در تهران بمب مي‌ترکاند و دنيزلي در ترکيه اين بمب‌ها را خنثي مي‌کند!

۱۳۹۱/۳/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...